کد خبر : 293336
تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
-

خطیبی: شهرخودرو متفاوت و خطرناک شده است

خطیبی: شهرخودرو متفاوت و خطرناک شده است

سرمربی تیم فوتبال آلومینوم معتقد است که تیمش کار سختی مقابل شهرخودرو دارد.

به گزارش عصرقائم، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از دیدار تیمش برابر شهرخودرو اظهار کرد: به هیچ عنوان این نگاه را نداریم که با تیم پایین جدولی بازی داریم. در چهار بازی آخر، شهرخودرو بازی متفاوت و خوبی را ارائه داده است. بازی سختی با تیم شهرخودرو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آن ها دفاع فشرده و ضدحمله‌های خوب و خطرناکی دارند. امیدوارم بتوانیم در زمین خودمان یک بازی زیبا و تماشاگرپسند ارائه دهیم و امتیازهای کامل را بگیریم.

خطیبی در خصوص غایبان تیمش در دیدار فردا توضیح داد: میلاد فخرالدینی و محمود قائدرحمتی را نداریم و امیدوارم بقیه بازیکنان با آمادگی کامل، بازی خوبی ارائه دهند.

سرمربی آلومینیوم درباره عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول گفت: کیفیت تیم ما خیلی خوب بود و بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. از هفته هفتم به بعد که بازی‌ها فشرده شد، تیم‌ها افت کردند. کیفیت زمین‌ها نیز در کیفیت تیم‌ها تاثیرگذار بود و در زمستان، کیفیت بد زمین‌ها، در کیفیت بازی‌ها هم تاثیرگذار بود. از سازمان لیگ و آقای مهدی که در نیم‌فصل نخست تلاش زیادی کردند می‌خواهم تدابیری اتخاذ کنند که در نیم‌فصل دوم، تیم‌ها شرایط زمین‌شان را درست کنند زیرا زمین مناسب در مسائل فنی تاثیر دارد.

او درباره برنامه تیمش در تعطیلات نیم‌فصل و ممنوعیت اردوی خارجی گفت: این تصمیماتی که برای همه تیم‌هاست. فکر ما برای بازی فرداست و برنامه‌هایی را که برای تعطیلات داریم، به باشگاه ارائه داده‌ام. بازی فردا مهم‌ترین هدف ماست و فقط به آن فکر می‌کنیم.

خطیبی: شهرخودرو متفاوت و خطرناک شده است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =