کد خبر : 292295
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
-

نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر،جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی:

حاج قاسم سلیمانی سردار بی‌تکرار قلب‌هاست

حاج قاسم سلیمانی سردار بی‌تکرار قلب‌هاست

نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر،جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی، گفت: سردار بی‌تکرار قلب‌ها و مدافع سرفراز جهان اسلام سپهبد قاسم سلیمانی آنچنان می‌درخشد و شور می‌آفریند که کمتر میتوان نظیری برای آن پیدا کرد.

به گزارش عصرقائم، کیوان مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون مکتب حاج قاسم سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سالروز شهادت سردار دل‌ها، اظهار کرد: بی‌گمان در سپهر انقلاب اسلامی و خاصه حماسه دفاع مقدس، مردان و زنان مومن، رشید و جانفدای بی‌شماری چونان خورشیدی درخشیدند و نام بلند خویش را پرآوازه کردند.

وی افزود: ما نام و یاد سرباز شجاع امام خامنه‌ای دام ظله‎العالی، سردار بی‌تکرار قلب‌ها و مدافع سرفراز جهان اسلام سپهبد قاسم سلیمانی آنچنان می‌درخشد و شور می‌آفریند که کمتر میتوان نظیری برای آن پیدا کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر،جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی بیان کرد: در سالروز شهادت آن حماسه‌ساز بی‌بدیل هشت سال جنگ تحمیلی و کاروان سالار شهیدان مدافع حرم، ضمن عرض تسلیت و ادای احترام به آن سردار رشید که حتی نامش لرزه برتن دشمنان اسلام می‌انداخت و می‌اندازد از بارگاه خداوند رحمان توفیق تداوم راه سپهبد قاسم سلیمانی را که همانا راه همه دلدادگان و دلباختگان اسلام راستین است آرزو می‌کنم.

این مسوول خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یک مکتب است و باید در زوایای مختلف مورد الگو قرار گیرد و اگر ما مسولان بتوانیم چنین شخصیتی را بعنوان الگو قرار دهیم و در رکاب ولایت باشیم قطعا رضایت مردم و خداوند متعال را در کارهایمان خواهیم داشت همانطور که سردار دلها مورد رضایت همگان بود.

مرادیان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی هیچ برچسبی نداشت جز ولایتمداری خط سیاسی نداشت گفت: همه‌ افراد با سلایق مختلف سیاسی و فرهنگی عاشق مکتب حاج قاسم سلیمانی بودند چراکه خود را خادم و سرباز مردم وطنش می‌دانست که ما باید ابتدا خود به الگو برداری از مکتب سلیمانی پای‌بند باشیم و بعد مردم را با این مکتب آشنا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =