کد خبر : 292335
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
-

آسمانی ابری همراه با کاهش کیفیت هوا در انتظار تهران

آسمانی ابری همراه با کاهش کیفیت هوا در انتظار تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی دو روز آینده افزایش ابر و آسمانی ابری در استان قابل انتظار خواهد بود. همچنین با توجه به پایداری هوا تا ۵ روز آیندهT انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

به گزارش عصرقائم، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران برای امروز آسمانی صاف گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر بتدریج همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. از اواسط روز جمعه( ۱۷ دی ماه) تا اواسط روز شنبه( ۱۸ دی ماه) شاهد افزایش ابر و آسمانی نیمه‌ابری و در برخی نقاط تمام ابری خواهیم بود، اما با توجه به پایداری هوا تا پنج روز آینده از امشب بتدریج انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با بیشینه دمای ۰ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌است.

آسمان تهران فردا (۱۷ دی ماه) ابری صاف تا قسمتی ابری به‌همراه غبار محلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۸ دی ماه) نیمه ابری و غبارآلود در بعد از ظهر  با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمانی ابری همراه با کاهش کیفیت هوا در انتظار تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + یک =