کد خبر : 292019
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
-

صحبت‌های مقام معظم رهبری راه تشخیص حق و باطل است

صحبت‌های مقام معظم رهبری راه تشخیص حق و باطل است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه باید دست و پای مردم را بوسید، گفت: در همه حوادث انچه ملت را نجات داده مردم بودند، هرگاه که حق و باطل در هم امیخته شد و انتخاب و تشخیص سخت شد به دنبال سخنان رهبری رفتیم و به رستگاری رسیدم.

به گزارش عصرقائم، سردار احمد حق طلب در آئین گرامیداشت یوم الله ۹ دی در مصلی بزرگ امل اظهار کرد: روزهای که مردم درگیر سنگرهای رژیم بودند، سال ۵۷ و در حالی که جشن پیروزی در همان روزهای اولیه خبر رسید که گروهک های ضدانقلاب و به ظاهر خود را با مردم می دانستند، هنوز نظام جمهوری اسلامی مستقر نشده بود ان ها با ادعای دفاع از مردم و خلق دایه مبارزه با نظام جمهوری اسلامی را سر دادند.

وی ادامه داد: مبارزه این روزها نیز اینطور است، که با امدن رئیس جمهور جدید در دولت و مجلس هنوز چندی نگذشته خبرهای از کمبود اب و مشکلات دیگر مردم را ترویج به آشوب می کنند انگار همه مشکلات این سال ها و دولت قبل هم بخاطر این دولت است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه تصریح کرد: در سال ۵۷ نیز قبل ازاینکه ساختار نظام شروع شود در جاهای مختلف کشور هنوز نظام مشخص نشده بود که در برخی از نقاط کشور گروهک ها دست به آشوب زدند، درتهران یک روز ۳۰۰ نفر را منافقین ترور کردند، وقتی دیدند که به امیال خود نرسیدند درگیری شهری و ترور را به راه انداختند.

وی بعد جنگ عراق را جنگ یک کشور مقابل  ۴۳ کشور خواند و افزود: ۴۳ کشور مستقیم به حمایت از رژیم عراق شدند و حتی در جنگ جهانی اول و دوم سابقه نداشت این حجم از کشورها در مقابل یک کشور بتوانند مقابله کنند، اما جوانان این مرز و بوم ایستادند.

حق طلب تصریح کرد: از جنگ ۸ ساله فارق نشده بودیم که موضوعات دیگر بر این نظام تحمیل شد، جریان های لیبرال این کشور را به سمت و سوی بردند، اصلاح طلبی و دوم خرداد ها که تا امروز باید تاوان ان را پس بدهیم.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که امروز درگیر آن هستم، از فتنه ۸۸ است، عنوان کرد: فتنه بزرگی که هر کشور قدرتمندی را ساقت می کند با
با واژه تقلب مطرح کردند و جمعی هم باور کردند، اما با آگاهی دادن به مردم این جمعیت ریزش کرد و به جمعی از ارازل و اوباش رسید و در روز عاشورا توهین های زیادی شد که مردم طاقت نیاوردند و ایستادند که در تاریخ ماندگار شد.

حق طلب اظهار کرد: انچنان از داخل و خارج تبلیغات انجام دادند، که وانمود شد تقلبی شده است، هرجا رای می اورند انتخابات سالم است و در هرکجا شکست میخوردند، تقلب انجام شده است.

وی با تاکید اینکه قبول دارند در انتخابات تقلبی انجام نگرفته، اما اعتراف نمی کنند  خاطرنشان کرد: اگر اعتراف کنند اشتباه کردیم و از بیرون به آنان خط داده می شد، باید جوابگوی هزینه های سنگینی که تحمیل شدند را می دادند، جوابگوی خون های ریخته شد و خسارت های که وارد کردند را بدهند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه تصریح کرد:  سال ۸۸ بالاترین سطح حضور مردم در انتخابات را داشتیم که میتوانست بزرگترین نقطه قوت باشد انتخاباتی که بالای ۷۰ درصد شرکت کردند، ولی وقتی این نقطه قوت با کاندیدای مطرح فتنه ۸۸ رقم میخورد و به دروغ تقلب را مطرح می کنند، بدون هیچ سند و مدرکی  تقلب مطرح نکردند، ضربه بزرگی به حیثیت زده شد.

وی خاطرنشان کرد: یک ادعای تقلب و ایجاد فتنه منجر شد دشمنان باهم همصدا شدند و تحریم ها را تحمیل کردند که تا امروز سابقه نداشته است، امروز اگر دچار معیشتی و کمبودها هستیم زمینه بروز آن  فتنه ۸۸ است، حالا که اعتراض می کنند چرا ممنوع التصویرهستیم شما باید ممنوع الحیات شوید و برای همیشه از صحنه سیاست بیرون روید چگونه میخواهید جبران کنید چطور میتوان این همه سال تحریم ها ضربه سختی وارد کرد.

حق طلب خاطرنشان کرد: باید دست و پای مردم را بوسید، مردم همیشه در صحنه هستند، در همه حوادث انچه ملت را نجات داده مردم بودند، هرگاه که حق و باطل در هم امیخته شد و انتخاب و تشخیص سخت شد به دنبال سخنان رهبری رفتیم و به رستگاری رسیدم، امروز هم خرمشهرها در پیش است و در مقابل سختی ها اینده روشنی در پیش است.

صحبت‌های مقام معظم رهبری راه تشخیص حق و باطل است/ مردم نجات‌دهنده حوادث و فتنه‌ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − یک =