کد خبر : 291848
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
-

همه ارکان دولت باید از جهاد دانشگاهی حمایت کنند

همه ارکان دولت باید از جهاد دانشگاهی حمایت کنند

استاندارد چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم حمایت از جهاد دانشگاهی گفت: قطعاً همه ارکان دولت باید از جهاد دانشگاهی حمایت کنند تا این مجموعه به اهداف خود دست یابد.

به گزارش عصرقائم، غلامعلی حیدری سودجانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این نمایشگاه دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خوبی از جهاد دانشگاهی در معرض نمایش گذاشته شده است. دستاوردهای جهاد نشان می‌دهد که این نهاد فقط به حوزه تئوری ورود نکرده بلکه در حوزه عمل نیز عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به دستاوردهای جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال‌زایی نیز گفت: با توجه به عملکرد مجموعه جهاد دانشگاهی در بخش آموزش و توانمندسازی اشتغال، این نهاد می تواند تحول خوبی در کشور ایجاد کند؛ خوشبختانه در این زمینه به همه ابعاد پرداخته شده و تلاش شود تا به یک فرهنگ‌سازی در حوزه مشاغل دست یابیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان با تاکید بر لزوم حمایت از جهاد دانشگاهی خاطر نشان کرد: قطعاً همه ارکان دولت باید از جهاد دانشگاهی حمایت کنند تا این مجموعه به اهداف خود دست یابد. ما نیز امیدواریم بتوانیم در استان چهارمحال و بختیاری از همه ظرفیت نخبگان، دانشگاهیان و اساتید به ویژه جهاد دانشگاهی استفاده حداکثری کنیم.

همه ارکان دولت باید از جهاد دانشگاهی حمایت کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =