کد خبر : 291943
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
-

اسلامی: جهاد دانشگاهی در مسیری که باید، قرار دارد

اسلامی: جهاد دانشگاهی در مسیری که باید، قرار دارد

رئیس سازمان انرژی‌ اتمی خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی همواره در جست‌وجوی یافتن مسائل و مشکلاتی است که در سر راه دستگاه‌های گوناگون کشور قرار دارد.

به گزارش عصرقائم، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف خدا جهاد دانشگاهی در مسیر صحیحی که باید قرار دارد. جهاد دانشگاهی همواره در جست‌وجوی یافتن مسائل و مشکلاتی است که در سر راه دستگاه‌های گوناگون کشور قرار دارد. این نهاد توانسته با کار پژوهشی و علمی نیازهای کشور را بویژه در سالهای اخیر که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور اعمال شد، برطرف نماید.
وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ تبلور عینی مقایسه دو باور پیگیری خرید از خارج و اعتماد به ظرفیت‌های بومی کشور است. پیام نمایشگاه این است که قطار پیشرفت کشور از بسیاری از سرفصل‌ها عبور کرده و ظرفیت‌های بسیاری ایجاد شده است. در این مسیر امیدوارم همه سرمایه گذاران و کسانی که به فکر توسعه کشور هستند حتماً اندیشه جهاد دانشگاهی را در درون خود متبلور کنند و ازین ظرفیت بهره‌مند شود.

اسلامی: جهاد دانشگاهی در مسیری که باید، قرار دارد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =