کد خبر : 291613
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
-

ثبت‌نام راننده اسنپ چگونه انجام می‌شود؟

ثبت‌نام راننده اسنپ چگونه انجام می‌شود؟

اسنپ پیشگام تاکسی‌های اینترنتی در ایران بوده است. این استارت آپ دارای امکانات متنوعی است و باعث شده افراد زیادی مشتاق ثبت‌نام در آن باشند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام اسنپ، استفاده از تاکسی آنلاین این روزها بسیار رواج داشته است. افراد زیادی برای سفرهای درون شهری خود از تاکسی‌های اینترنتی استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد با وجود داشتن خودروی شخصی، حاضر نیستند در خیابان‌های پرترافیک و شلوغ رانندگی کنند و ترجیح می‌دهند با پرداخت یک مبلغ منطقی سفر خود را انجام دهند. راننده های زیادی نیز تقاضای کار کردن در این فضا را دارند چرا که برای آن ها هم این فضا، دارای مزیت های زیادی است. ثبت نام راننده اسنپ بسیار ساده بوده است که ما در این بخش به مهم ترین مراحل آن اشاره خواهیم کرد.

ثبت نام راننده اسنپ

این روزها همه جا صحبت از تاکسی های اینترنتی است. افراد برای مراجعه به قسمت های مختلف شهر دیگر در کنار خیابان ها منتظر تاکسی نخواهند ماند و با استفاده از اپلیکیشن اسنپ، نزدیک‌ترین راننده را پیدا کرده و در زمان کم به مقصد خود خواهند رسید. استفاده زیاد از این برنامه توسط مسافرین سبب شده است که راننده‌های زیادی متقاضی ثبت‌نام در آن شوند و بخواهند از این طریق کسب درآمد داشته باشند. آغاز فعالیت این سوپر اپلیکیشن از سال ۱۳۹۳ بود و در حمل و نقل کشور تحول زیادی را به وجود آورد. این برنامه یک رابط میان راننده و مسافر است و خدمات متعددی را شامل می‌شود. این خدمات مانند اسنپ اکو، اسنپ باکس، اسنپ بایک و اسنپ فود است که جزء طرح هایی خلاقانه توسط این شرکت است.

اگر قصد دارید در این تاکسی آنلاین ثبت‌نام کنید و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید، باید بدانید که ثبت‌نام به دو صورت حضوری و غیرحضوری بوده است. در ثبت‌نام راننده اسنپ به صورت غیرحضوری باید وارد سایت اسنپ شده و اطلاعات لازم را وارد نمایید. برای ثبت‌نام به صورت حضوری نیز باید به دفاتر اسنپ رفته و اطلاعات خود را در اختیار مسئول ثبت‌نام قرار دهید. برای ثبت‌نام در اسنپ مدارکی مورد نیاز است که در بخش بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

مدارک مورد نیاز

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام راننده اسنپ چه به صورت حضوری و چه به صورت غیرحضوری عبارتند از:

  •  گواهینامه
  • گواهی معاینه فنی خودرو
  • کارت بیمه ماشین
  •  اصل کارت سبز خودرو

آیا امکان ثبت‌نام راننده اسنپ بدون گواهینامه وجود دارد؟

داشتن گواهینامه یکی از اصلی‌ترین شرایط ثبت‌نام به عنوان راننده در تاکسی‌های آنلاین است. مسلماً کسی که در اسنپ ثبت‌نام می‌کند باید پشت فرمان نشسته و رانندگی کند. در هر کشوری، فرد بدون گواهینامه مجاز به رانندگی نخواهد بود. اسنپ نیز از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کرده و افراد بدون گواهینامه نمی‌توانند در این فضا ثبت‌نام داشته باشند. بنابراین اگر قصد دارید به عنوان راننده در اسنپ شروع به فعالیت کنید، باید گواهینامه داشته باشید. توجه داشته باشید که برای ثبت‌نام در این بخش، باید حداقل مدت سه ماه از صدور گواهینامه راننده گذشته باشد و معاینه فنی نیز برای خودروهایی که بالای ۴ سال از ساخت آن‌ها گذشته، الزامی است.

مراحل کار با برنامه اسنپ

حال که با نحوه ثبت نام راننده اسنپ آشنا شدید، بهتر است نحوه کار کردن با این برنامه را نیز بدانید تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید. یکی از پیش نیازهای اصلی این برنامه، فعال کردن GPS و اینترنت گوشی است. پس از اجرای برنامه، باید حساب کاربری برای خود ایجاد کنید، با وارد کردن شماره همراه، رمز ورود برای شما ارسال خواهد شد. رمز ورود را وارد کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید. توجه داشته باشید که شماره تلفنی که به هنگام ثبت نام اسنپ داده اید را وارد کنید.

صفحه اصلی دارای دو گزینه خارج از دسترس و قابل دسترس است. در حالت پیش فرض، در حالت خارج از دسترس هستید، در این حالت هیچ سفری برای شما ارسال نخواهد شد. با فعال کردن گزینه قابل دسترس، آماده به کار خواهید بود. در این قسمت توجه کنید که اینترنت و GPS گوشی شما فعال باشد. پس از آن مسیرهای مسافرین برای شما ارسال خواهد شد و شما هر کدام که مایل بودید را قبول می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با جزئیات این برنامه می توانید از مسئولین اسنپ راهنمایی بخواهید و به وب سایت رسمی اسنپ مراجعه کنید.

جمع‌بندی

تاکسی‌های اینترنتی این روزها رونق فراوانی گرفته‌اند. افراد مختلف برای رفت و آمدها درون شهری از این تاکسی‌ها استفاده می‌کنند. یکی از فعال‌ترین و امن‌ترین تاکسی‌های آنلاین، اسنپ است. این برنامه کاربردی دارای خدمات متنوعی است و کار کردن با آن نیز بسیار راحت است. شاید تصور کنید که ثبت‌نام راننده اسنپ بدون گواهینامه مجاز است، اما کاملاً در اشتباه هستید، هیچ راننده ای در هیچ ارگانی قادر به رانندگی بدون گواهینامه نخواهد بود. در این مطلب با نحوه کار کردن با برنامه اسنپ نیز آشنا شدید. اگر شما هم می‌خواهید از این طریق کسب درآمد داشته باشید، کافیست به دفاتر اسنپ مراجعه نموده و یا در سامانه اسنپ به صورت آنلاین ثبت‌نام کنید.

ثبت‌نام راننده اسنپ چگونه انجام می‌شود؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =