کد خبر : 291523
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
-

رانگنیک: مسابقات زیاد در انگلیس منطقی نیست

رانگنیک: مسابقات زیاد در انگلیس منطقی نیست

سرمربی تیم منچستریونایتد خواستار حذف یا ادغام رقابت های باشگاهی در این کشور شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از رویترز، رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد گفت: هیئت های حاکمه فوتبال انگلیس باید بنشینند و درباره اینکه آیا امکان پذیر است هم جام حذفی و هم جام اتحادیه در تقویمی که تیم ها بازی های زیادی انجام می دهند، داشته باشند یا خیر، تصمیم گیری کنند.

او در رابطه با این موضوع گفت: واقعا منطقی نیست این همه بازی و رویداد داشته باشیم. باید مسئولان تصمیمی را اتخاذ کنند تا رقابتها کم شود و بازیکنان فرصت استراحت داشته باشند. در این صورت کیفیت بازیها نیز بهتر می شود.

او در ادامه گفت: انگلیس تنها کشوری است که دو جام داخلی برگزار می کند و غیر از رقابت های لیگ، دو جام داخلی دارد و این مسئله تاثیر زیادی روی خستگی بازیکنان دارد. اگر جام اتحادیه برای تیم های دسته های پایین تر مهم است و برای جنبه مالی آنها تاثیر مثبتی دارد بهتر است فقط برای این تیمها باشد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اوایل پنجشنبه گفته بود برای کاهش خستگی بازیکنان اجازه ۵ تعویض در هر بازی به مربی ها داده شود و رانگنیک نیز این مسئله را تایید کرد.

دو دیدار منچستریونایتد در لیگ برتر به دلیل کرونا لغو شده است و باید دید در ادامه و برای بازی با نیوکاسل این تیم با چه ترکیبی روانه میدان می شود.

رانگنیک: مسابقات زیاد در انگلیس منطقی نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + بیست =