کد خبر : 291544
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
-

درخواست تجدیدنظر وکلای آسانژ درباره حکم اخیر دادگاه انگلیس برای استرداد موکلشان

درخواست تجدیدنظر وکلای آسانژ درباره حکم اخیر دادگاه انگلیس برای استرداد موکلشان

وکلای جولیان آسانژ اعلام کردند در پی حکم اخیر دادگاهی در انگلیس که در را به روی استرداد موکلشان به آمریکا باز می‌کند، درخواست تجدید نظر در این حکم را مطرح کرده‌اند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وکلای جولیان آسانژ بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکی لیکس خواستار تجدید نظر در حکم اخیر دادگاه انگلیس به نفع استرداد موکلشان به آمریکا شده و استدلال کرده اند که تعهد دولت آمریکا در خصوص عدم قرار گرفتن آسانژ تحت شرایط سخت زندان در آمریکا بی معنی است چرا که مشروط بوده و می تواند طبق نظر مقامات آمریکایی تغییر پیدا کند.

اوایل سال جاری میلادی وزارت امور خارجه آمریکا وعده داده بود در صورت محکوم شدن آسانژ در آمریکا او در زندان امنیتی فلورانس در ایالت کلرادو که زندانی با شدیدترین تدابیر امنیتی در آمریکا است محبوس نخواهد شد.

آنها همچنین متعهد شده بودند که آسانژ هدف “تدابیر اداری ویژه” که اشاره به جدا نگه داشتنش از بقیه زندانیان و حذف برخی امتیازات برای او همچنین داشتن ملاقاتی، نامه نگاری و استفاده از تلفن دارد، قرار نخواهد گرفت.

استلا موریس، نامزد آسانژ در بیانیه ای گفت، این وکلا اطلاعی از زمانی که دادگاه انگلیس در خصوص درخواست تجدید نظر آنها رای صادر کند ندارند اما انتظار صدور این حکم را تا سومین هفته ماه ژانویه ندارند.

درخواست تجدیدنظر وکلای آسانژ درباره حکم اخیر دادگاه انگلیس برای استرداد موکلشان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =