کد خبر : 291465
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
-

تیم فوتسال ناشنوایان در انتظار شروع اردوها پس از ۲ سال تعطیلی

تیم فوتسال ناشنوایان در انتظار شروع اردوها پس از ۲ سال تعطیلی

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با بیان این که از زمان شروع کرونا تاکنون اردوهای تیم فوتسال ناشنوایان تعطیل بوده است، گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود که با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دوباره فعالیت این رشته را از سر بگیریم.

به گزارش عصرقائم، علیرضا رعدی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در ۲ سال گذشته با شیوع کرونا متاسفانه فوتسال ناشنوایان که بازی‌های آسیایی و جهانی را از دست داد، اردوهای این رشته تعطیل شد و تا به امروز این تعطیلی ادامه دارد. البته برخی از ملی‌پوشان این رشته برای این که از نظر بدنی و فنی دچار افت نشوند، فعالیت خود را در فوتبال پیگیری کردند.

او گفت: از ۲ سال گذشته که مسوولیت تیم فوتسال ناشنوایان را برعهده گرفتم، تلاشم بر این بود که تیم فوتبال و فوتسال ناشنوایان را از هم تفکیک و تیم خوبی را برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی آماده کنیم که متاسفانه تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده قابلیت اجرایی پیدا نکرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان تصریح کرد: امیدوارم شرایطی فراهم شود که با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و با شناسایی استعدادهای جدید دوباره این رشته را فعال و در سطح آسیا و جهان مطرح کنیم.

وی در پایان درباره زمان برگزاری اردوهای تیم فوتسال ناشنوایان، گفت: با توجه به این که سال آینده مسابقات انتخابی جام جهانی فوتسال ناشنوایان را پیش‌رو داریم، طبق صحبتی که با مهران تیشه‌گران، رییس فدراسیون ناشنوایان داشتم قرار شد بعد از بازیهای المپیک ناشنوایان اردوهای فوتسال را پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، شروع کنیم.

تیم فوتسال ناشنوایان در انتظار شروع اردوها پس از ۲ سال تعطیلی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 10 =