کد خبر : 291349
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
-

فاطمیه‌ای که شهدایی شد

فاطمیه‌ای که شهدایی شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: مردم ولایتمدار این استان میزبان پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در ایام فاطمیه هستند.

به گزارش عصرقائم، سردار عبدالله ملکی در این خصوص اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا که به تازگی تفحص شدند در ایام فاطمیه در چهار شهر استان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی افزود: پیکر پاک این شهدا شنبه ۱۱ دی ماه وارد استان می‌شود و در ۱۷ محور و ۲۲ شهرستان از رامسر تا گلوگاه مورد استقبال و تشییع مردم شهیدپرور قرار می‌گیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه برنامه استقبال و تشییع از شهدا در شهرهای استان در طول هفته ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: پیکرهای مطهر شهدا پس از استقبال و تشییع در شهرهای استان، جهت مراسم وداع و تشییع تحویل سپاه نواحی ساری، نکا، بهشهر و جویبار می‌شود.

ملکی از برگزاری مراسم وداع استانی در شامگاه دوشنبه سیزدهم دی همزمان با شام شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در ساری خبر داد و گفت: مراسم وداع شهرستانی شامگاه چهارشنبه همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در چهار شهرستان ساری، نکا، جویبار و بهشهر برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: پیکر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهراء سلام الله علیها همزمان با سراسر کشور در ۶ نقطه استان؛ شهر لاریم جویبار، دانشکده امام محمد باقر علیه السلام ساری،  پارک شهدای گمنام و نیروگاه شهید سلیمی نکا و بخش بیشه بنه عشرستاق بهشهر و بندر امیرآباد تشییع و خاکسپاری می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به این ۶ شهید گمنام دفاع مقدس متعاقبا اعلام خواهد شد.

فاطمیه‌ای که شهدایی شد/ عطر 6 لاله زهرایی در مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 14 =