کد خبر : 291353
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
-

تجهیز سالن سینما سپهر ساری به سیستم‌های نمایشی روز دنیا

تجهیز سالن سینما سپهر ساری به سیستم‌های نمایشی روز دنیا

مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران گفت: شهروندان ساروی می‌توانند فیلم‌های سینمایی را با کیفیت شفاف و عالی در سینما سپهر ساری ببینند.

به گزارش عصرقائم، سیدعلی سیدپور گلنشینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سال‌های اخیر استقبال شهروندان ساروی از تماشای فیلم در سپهر افزایش چشمگیری یافته ما را بر آن داشت تا به پاس این حضور تجهیزات سینما را ارتقاء بخشیده تا هر آنچه ارائه می‌شود در شان و منزلت هنردوستان این شهر باشد.

وی افزود: در این راستا ضمن رایزنی با مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز که مدیریت سینماهای تحت پوشش حوزه هنری در کشور را عهده‌دار است؛ نسبت به تامین اعتبار این پروژه اقدام شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران تصریح کرد: دستگاه‌ها و تجهیزات جدید اعم از سرورهای پخش فیلم و پروجکشن‌های لیزری و سایر امکانات تامین و شب گذشته در سینما سپهر ساری نصب و راه‌اندازی شده است.

سیدپور گلنشینی ادامه داد: بنا به اظهار تماشاچیان در شب گذشته، تفاوت کیفیتی فیلم با سیستم جدید بسیار متفاوت‌تر و جذاب‌تر از سال‌های گذشته بوده و بسیار خوشحال کننده است.

وی گفت: از کسانی که ما را در انجام این تصمیم یاری کردند از جمله  ریاست محترم حوزه هنری مازندران و مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکر کرده و خواستار توجه بیشتر مسئولین به فضاهای فرهنگی و هنری شهرشان شدند تا آنچه که به مردم تقدیم میشود در خور شان و منزلت شهروندان باشد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران افزود: از مردم هم جهت حمایت از آثار به نمایش در آمده دعوت به حضور می‌کنم تا  استقبال بیشتر شهروندان برای عمران و آبادانی فضاهای فرهنگی شهرمان انگیزه‌ای شود.

سیدپور گلنشینی با بیان اینکه هم اکنون در سینماهای تحت پوشش در استان همزمان ۶ فیلم در حال نمایش است، گفت: مردم با حضورشان سینما را شاداب‌تر از همیشه نگه دارند.

وی تصریح کرد: در سینما پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده از سوی اداره بهداشت کاملا رعایت می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران در پایان گفت: فیلم‌های در دست اکران این هفته (گشت ارشاد ۳، دینامیت، آتابای، منصور، شهر گربه‌ها و  گربه سیاه) است.

تجهیز سالن سینما سپهر ساری به سیستم‌های نمایشی روز دنیا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =