کد خبر : 291225
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
-

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:تحقیق و پژوهش در نیروی هوایی نهادینه شده است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:تحقیق و پژوهش در نیروی هوایی نهادینه شده است

امیر سرتیپ دوم طالب‌زاده با بیان اینکه تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی باید سرلوحه نیروهای مسلح قرار گیرد، گفت: تحقیق و پژوهش در نیروی هوایی ارتش نهادینه شده است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی اکبر طالب‌زاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اولین نیرویی بود که نخستین گام را در حوزه تحقیق و پژوهش برداشت.
وی افزود: نیروی هوایی با رویکرد توجه به تحقیق ‌و پژوهش نهضت قطعه‌سازی را آغاز کرد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: اینکه امروز نیروی هوایی با کمک فرزندان و متخصصان این مرز و بوم قادر به مرتفع ساختن نیازهای عملیاتی است به دلیل حرکت موثر و مستحکم در حوزه تحقیق و پژوهش است؛ لذا می‌توان گفت پژوهش در نیروی هوایی نهادینه شده است.
امیر سرتیپ دوم طالب‌زاده با اشاره به اهمیت توجه به حوزه تحقیق و پژوهش در نیروهای تجهیزات محور گفت: نیروی هوایی امروز در حوزه ساخت هواپیما، پهپاد و سایر تجهیزات وارد عرصه شده و قادر به برطرف کردن نیازهای خود است.
وی خاطرنشان کرد: به هر میزانی که در حوزه تحقیق و پژوهش کار شود در واقع سرمایه گذاری برای آینده کشور شده است؛ لذا تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی باید سرلوحه نیروهای مسلح باشد تا بتوان در شرایط تحریمی مطابق با علم و صنعت روز دنیا پیش رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 4 =