کد خبر : 291186
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
-

مراسم‌های ایام فاطمیه باید سرشار از سخنان وحدت‌آمیز باشد

مراسم‌های ایام فاطمیه باید سرشار از سخنان وحدت‌آمیز باشد

نماینده ولی فقیه در مازندران:
مراسم‌های ایام فاطمیه باید سرشار از سخنان وحدت‌آمیز باشد/ضرورت نیازمندی جهاد سازندگی در روستاهای مازندران
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ – ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۵۷۸۱۳
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه جلسات فاطمیه باید سرشار از سخنان وحدت آمیز باشد، گفت: باید از این شادی‌های زودگذر بگذریم و حرمت ایام فاطمیه را حفظ کنیم.

به گزارش عصرقائم، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: همانطور که حضرت فاطمه(س) همه هستی خود را فدای امت کرد، ما هم باید از این شادی های زودگذر بگذریم و حرمت ایام فاطمیه را حفظ نماییم.

وی از ایام فاطمیه به عنوان فرصت یاد کرد، افزود:در این ایام باید با برگزاری عزاداری، قرائت زیارت حضرت زهرا(س) حتی در محیط خانه و خانواده، برگزاری مجالس روضه و سیاه پوش کردن درب منازل ارادت خودمان را به ایشان نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به روز حمل و نقل بر  توجه به صنعت حمل ونقل در استان تاکید کرد و گفت: مازندران به گردشگری حساب شده، ضابطه مند و پیشرفته نیاز دارد.

محمدی لائینی بزرگترین گام برای توسعه را حمل ونقل دانست و ادامه داد: زیرساخت‌های مناسب جاده‌ای در استان باید تقویت شود.

وی توسعه زیرساخت‌ها در روستاها را لازم دانست و ادامه داد: نیازمند جهاد سازندگی برای توجه به وضعیت روستاهای کشور و استان داریم و جاده‌های روستایی و اصلی استان نیازمند روکش و آسفالت مناسب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و گفت: شهید مفتح بیشترین تلاش و زحمت را برای وحدت بین حوزه و دانشگاه کشیده است.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه ۲۷ آذر روز جهان عاری از خشونت و افراطی هم نامگذاری شده است، با انتقاد نسبت به سخنان یکی از علمای اهل سنت گفت: سخنان وی غیرمنطقی و نادرست بوده است و بیان این سخنان در دوران کنونی، نشانه آن است که زمان شناسی و سخن درست گفتن را بلد نبوده است.

محمدی لائینی با تاکید بر وحدت بین شیعه و اهل سنت، گفت: بسیاری از علمای اهل سنت هم نسبت به سخنان نسنجیده یکی از علما موضع گرفتند و باید حواسمان جمع باشد و در دام شیعه انگلیسی و یا سنی آمریکایی قرار نگیریم زیرا خواهان مملکت و جهان عاری از خشونت و افراطی گری هستیم.

وی در پایان با تاکید داشتن وحدت خاطرنشان کرد: باید هوش انقلابی خود را نشان دهیم و اگر وحدت حوزه و دانشگاه حفظ شود در سایر بخش‌ها نیز شاهد وحدت خواهیم بود و جلسات فاطمیه باید سرشار از سخنان وحدت آمیز باشد.

مراسم‌های ایام فاطمیه باید سرشار از سخنان وحدت‌آمیز باشد/ضرورت نیازمندی جهاد سازندگی در روستاهای مازندران
مراسم‌های ایام فاطمیه باید سرشار از سخنان وحدت‌آمیز باشد/ضرورت نیازمندی جهاد سازندگی در روستاهای مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =