کد خبر : 291193
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
-

صلابت و ایستادگی ایران در جریان مذاکرات

صلابت و ایستادگی ایران در جریان مذاکرات

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به صلابت و ایستادگی ایران اسلامی در جریان مذاکرات وین گفت: جدیت ورود کشور ما به مذاکرات باعث شد تا کشورهای اروپایی ورود جدی به بسته‌های پیشنهادی ایران در مذاکرات داشته باشند و آمریکا هم راهی جز ورود به برجام و انجام همه تعهدات از جمله لغو کامل تحریم‌ها و همچنین جبران خساراتی که به‌علت خروج از برجام به ایران زد را ندارد.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: آن چیزی که در مسائل بین المللی در ارتباط با جمهوری اسلامی کاملا مشهود است این بوده که مقاومت و ایستادگی کاملا جواب داد؛ با ایستادگی ایران و جبهه مقاومت، آمریکا با فضاحت در حال اخراج از منطقه است؛ دیروز از افغانستان و امروز از عراق و مطمئن باشید با نمایان شدن شکست ائتلاف سعودی در جنگ یمن، پای آمریکا از این جنگ هم کوتاه خواهد شد.

وی افزود: آنهایی که در منطقه، امید خود را به آمریکا و رژیم صهیونیستی بستند و با خیانت به اصول اسلامی و آرمان‌های فلسطین از جانیان رژیم صهیونیستی  میزبانی می‌کنند، بدانند به خانه‌ای سست‌تر از خانه عنکبوت تکیه کرده‌اند که به زودی فرو خواهد ریخت.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: قطعا آن چیزی که پیروز خواهد بود، اراده خداوند، حزب‌الله و جبهه مقاومت در تمام زمینه‌ها چه در دیپلماسی، چه در میدان خواهد بود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به زندگی حضرت فاطمه (س) گفت: نگاه اسلام به زن بسیار بلند و عمیق است، این نگاه رفیع را در شخصیت‌هایی چون حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب سلام‌ آلله علیهما می‌توان دید، بر خلاف نگاه غرب به زن، که نگاه ابزارگونه است و با شعارهای دروغین آزادی، زن را از پرده عفاف و حیا خارج کردند و شخصیت عظیم زن را به یک کالای جنسي و تبلیغاتی تبدیل کردند..

وی خاطرنشان کرد: زنان و دختران ما بدانند که الگوی غرب، زن را از قله رفیع انسانیت به زیر می‌کشد و آن‌ها را تبدیل به کالای مصرفی می‌کند.

امام جمعه سرخ‌رود یکی از جنگ‌های دنیای امروز را جنگ روایت ها دانست و افزود: اگر نگوییم تاثیر جنگ روایت‌ها بیشتر از جنگ نظامی‌ است، کمتر از آن هم نخواهد بود؛ دشمن در این جنگ با ابزارهای رسانه‌ای و هنری وارد می‌شود و بهره‌برداری خود را از روایت‌گری کرده، جای ظالم و مظلوم را تغییر داده و جنایت‌های خود را بزک کرد و بر آن قید حقوق بشری می‌زند و  از خود به عنوان ناجی یاد می‌کند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان کرد: در این چند سال اخیر، بارها این اتفاق افتاد در جنگ با داعش، جبهه مقاومت هزینه داد، شهید داد، شر داعش را از منطقه و دنیا کم کرد اما می‌بینیم بعضی کشورها که با داعش همکاری کردند، حالا فیلم می‌سازند و ژست افرادی را می‌گیرند که در این جنگ بر علیه داعش جنگیدند.

وی تاکید کرد: اگر به درستی انقلاب و دفاع مقدس و تسخیر لانه جاسوسی و منافقین…روایت نشود، شاهد روایتگری دشمن و موج‌سواری بر افکار عمومی جامعه خواهیم بود؛ رهبر انقلاب به جوانان و هنرمندان متعهد توصیه کردند وارد این جبهه شوند تا از جولان دشمن در این عرصه جلوگیری شود و ما دست برتر را داشته باشیم.

امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه یکی دیگر از جنگ‌های نوینی که در جهان امروز در جریان است، جنگ شناختی بوده گفت: جنگی که شناخت افراد جامعه را هدف قرار می‌دهد؛ از حربه‌هایی که در این جنگ استفاده می‌شود، تقدس‌زدایی، ناکارآمد نشان دادن، مشروعیت‌زدایی و اعتبار‌زدایی و… است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در این سال ها، در پی غفلت جامعه نخبگانی، در این میدان بسیار جولان داده از حجاب و عفاف گرفته تا ولایت و نظام است بنابراین یکی از وجوه جنگ شناختی خنثی‌سازی هر قشر با قشر دیگر است.

صلابت و ایستادگی ایران در جریان مذاکرات/ آمریکا راهی به جز ورود به برجام ندارد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =