کد خبر : 291192
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
-

بهره‌مندی ۸۰ هزار خانوار مازندرانی از خدمات کمیته امداد

بهره‌مندی ۸۰ هزار خانوار مازندرانی از خدمات کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد مازندران از بهره‌مندی ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد و گفت: کمیته امداد برای رفاه حال مددجویان سامانه امداد هوشمند را راه‌اندازی کرد.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز  ۲۶ آذر ماه در مصلی ساری با بیان اینکه حفظ شان و کرامت مددجویان بسیار با اهمیت است، اظهار کرد: سامانه امداد هوشمند از ششم آذر ماه شروع به کارکرده است.

وی افزود: مددجویان  می‌توانند به آدرس اینترنتی soha.emdad.ir گزینه ثبت نام امداد هوشمند را انتخاب کنند و بعد از آن کد ملی و شماره تلفن همراهی که به نام شخص سرپرست خانوار است را وارد کنند و تاریخ تولد و کدپستی را هم ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان از اهداف ایجاد امداد هوشمند است ومددکاران  کمیته امداد مازندران به تعداد پرونده مددجویی که در اختیار دارند،  نسبت به ثبت و ویرایش و بروزرسانی اطلاعات خانواده ها از طریق نیازسنجی اقدام می‌کنند.

عالیشاه گفت: با هدف تسریع پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار  مازندران ،بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است و مشترکین صدقات استان می توانند در هر جای ایران که باشند  با استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان ،به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.

وی در مورد  سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد افزود: این سامانه  آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات  مردم نیکوکار است و این پیشنهادات  یاریگر خوبی ،در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان های حمایتی است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از سیاست های راهبردی این نهاد است، گفت: هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت امسال اجرا می شود.

عالیشاه ادامه داد: ظرفیت های بسیار ی در استان وجود دارد و باید از این ظرفیت ها برای رفع مشکلات نیازمندان بهره برد و با برنامه ریزی مناسب خدمات به آنان ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲هزار دانش آموز در استان تحت حمایت هستند و همچنین ساخت هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در پایان با تقدیر از همراهی مشارکت مردم نوعدوست و خیران گفت: کارکنان کمیته امداد بصورت جهادی و انقلابی و با  همدلی و وفاق برای رفع مشکلات نیازمندان  همه توان و همت خود را بکار می‌بندند.

بهره‌مندی ۸۰ هزار خانوار مازندرانی از خدمات کمیته امداد
بهره‌مندی ۸۰ هزار خانوار مازندرانی از خدمات کمیته امداد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =