کد خبر : 291145
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
-

کلنگ‌ شرکت تولید تجهیزات بیمارستانی در میاندورود بر زمین زده شد

کلنگ‌ شرکت تولید تجهیزات بیمارستانی در میاندورود بر زمین زده شد

کلنگ شرکت تولید تجهیزات بیمارستانی بر پایه گیاهان دارویی در حوزه کشاورزی ظهر با حضور زارعی عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی در شهرستان میاندرود بر زمین زده شد.

به گزارش عصرقائم، منصورعلی زارعی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه این شرکت به‌‌عنوان اولین شهرک صنعتی صنایع تبدیلی کشاورزی مازندران در میاندورود است، اظهار کرد: تولید کنندگان بخش کشاورزی می‌دانند که صنایع تبدیلی چه ارزشی در  محصولات کشاورزی دارد؛ به همین دلیل از یک سال تلاش کردیم مجوز شهرک تولید صنعتی گرفته شود تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، تعاونی‌ها و مردم منطقه را برای سرمایه‌گذاری در آن متقاعد کنیم.

وی افزود: امروز اولین واحد مربوط به حوزه کشاورزی که  تبدیل صنایع بخش گیاهان دارویی در حوزه پزشکی است عملیات اجرایی آن آغاز شد؛ واحد های دیگری هم در حال شروع به کار هستند که امیدواریم تا پایان سال چندین واحد در این شهرک فعال شود.

عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم زمینه تسهیلات را برای اسرمایه‌گذاران فراهم کنیم؛ به‌دنبال انعقاد تفاهم نامه‌ با جهاد کشاورزی، سازمان صمت و بانک کشاورزی برای ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران این حوزه به‌عنوان یک الگو خوب خواهیم بود.

شروع فعالیت شرکت دارویی با سرمایه ۴۸۰ میلیارد تومانی

امیر محمد لطف‌آبادی موسس و بنیان‌گذار شرکت دارو سازی تبلور اعتماد پارسیان نیز در ادامه با بیان اینکه امروز آغاز پروژه عملیاتی احداث کارخانه  ملزومات دارویی به‌عنوان اولین شرکت دارویی در حوزه بیمارستان و دندان‌پزشکی در استان مازندران است، گفت: این شرکت در زمینی به وسعت ۵ هزار متر مربع، با سرمایه‌ای بالغ بر ۴۸۰ میلیارد تومان  و با اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر  به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از این واحد تولیدی در اوایل  سال ۱۴۰۱ و اواخر  اردیبهشت ماه انجام خواهد شد و محصولاتی که در این واحد تولید می‌شود؛ محصولات بیمارستانی است.

موسس شرکت دارویی در پایان خاطرنشان کرد: این محصولات شامل  استریل کننده‌های اتاق عمل است که با بیس گیاهی  وارد بازار خواهد شد تا تامین کننده بخشی از نیاز کشور و استان مازندران باشد.

کلنگ‌ شرکت تولید تجهیزات بیمارستانی در میاندورود بر زمین زده شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − پنج =