کد خبر : 290945
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
-

چرا سولدو مانع خروج بازیکن مصدوم تراکتور شد؟

چرا سولدو مانع خروج بازیکن مصدوم تراکتور شد؟

سرمربی تراکتور از عملکرد بازیکنانش مقابل نفت مسجد سلیمان تمجید کرد.

به گزارش عصرقائم، تراکتور و نفت مسجد سلیمان امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند. زوونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: همانطور که قبلاً گفته‌ام، تمام بازی‌هایمان سخت خواهد بود. نفت مسجد سلیمان تیم دونده و با انگیزه‌ای بود. توانستیم در ۳۰ دقیقه ابتدایی، بازی را کنترل کرده و موقعیت‌های خوب گلزنی ایجاد کنیم.

او افزود: می‌توانستیم در نیمه اول به گل‌های بیشتری برسیم و بازی را با شرایط بهتری ادامه دهیم. دقایق پایانی نیمه اول کمی افت کردیم. با صحبت‌های بین دو نیمه، بازی را در نیمه دوم بهتر پیگیری کردیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم.

سرمربی تراکتور توضیح داد: می‌دانستیم جنگ سختی در خط هافبک داریم. حریف در لحظاتی از بازی، بیشتر صاحب توپ بود اما در مجموع موقعیت زیادی به حریف ندادیم و متاسفانه خودمان هم نتوانستیم از موقعیت‌های زیادی که داشتیم، استفاده کنیم.

سولدو در خصوص ممانعتش از انتقال یکی از بازیکنان مصدوم به بیرون از زمین در دقایق پایانی، خاطرنشان کرد: بازی با نتیجه یک بر صفر پیگیری می‌شد، دوست نداشتم یک نفر از مدافعان تیم در دقایق پایانی به بیرون برود، ریسک نکرده و اجازه خروج او از زمین را ندادم.

سرمربی تراکتور در خصوص عملکرد مهدی حقیقت، دروازه‌بان جوان تراکتور گفت: او با اعتماد به نفس بالا، خوب کار کرد و من از عملکردش رضایت دارم. بازیکنان جوان خوبی در ادامه کار به تیم اضافه خواهند شد.

چرا سولدو مانع خروج بازیکن مصدوم تراکتور شد؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =