کد خبر : 290684
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
-

مورینیو: بازی سختی نبود

مورینیو: بازی سختی نبود

سرمربی پرتغالی تیم رم بازی برابر اسپتزیا را بازی سختی ندانست که با برد تیمش همراه شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فوتبال ایتالیا، در آخرین بازی از هفته هفدهم سری A ایتالیا، شب گذشته(دوشنبه)، رم میهمان خود اسپتزیا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. کریس اسمالینگ در دقیقه ۶ و ایبانز در دقیقه ۵۶ گل‌های رم را در این دیدار به ثمر رساندند.

ژوزه مورینیو بعد از این دیدار گفت: من نتیجه را دوست دارم بازی را خیر. بازی سختی نبود، از نیمه اول شروع کردیم به حمله کردن، توپ‌های آسان زیادی را واگذار کردیم و از دست دادیم. ما هرگز گردش توپ خوبی نداشتیم. خوشبختانه برد خوبی به دست آوردیم و راضی کننده بود. احساس می‌کردم بازی تمام نشده است. فکر می‌کردم پس از خروج کریس اسمالینگ، همه چیز تغییر می‌کند، زیرا برایان کریستانته جای او را گرفت. تیم اجازه داد حریف وارد مسابقه شود و چند موقعیت داشته باشد. اولین سیگنال مثبت این بود که ما نسبت به پیروزی در این بازی و ادامه بازی در مسابقات، احساس مسوولیت کردیم. ما از دقیقه اول خیلی خوب بازی کردیم.

رم در حال حاضر در رده ششم سری آ قرار دارد. این تیم در لیگ کنفرانس اروپا نیز حضور دارد. صدرنشینی در گروه، رم را مستقیماً به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ کنفرانس فرستاد و این تیم را از شرکت در دو بازی پلی‌آف بی‌نیاز کرد. مورینیو گفت: ما تیمی برای انجام دو بازی اضافی نداریم. ما خوش شانس بودیم زیرا آن دور اضافی واقعاً چیزی نبود که ما به آن نیاز داشتیم.

حریف بعدی رم بعد از انجام بازی‌های پلی اف مشخص خواهد شد. رم در دیدار بعدی خود در لیگ باید برابر آتالانتا در برگامو قرار گیرد که دیدار سختی برای این تیم محسوب می‌شود و باید دید “آقای خاص” چه تدابیری برای این دیدار در سر دارد.

مورینیو: بازی سختی نبود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =