کد خبر : 290673
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۰
-

سلیمی: گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنایی برای بررسی بودجه شرکت‌های دولتی است

سلیمی: گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنایی برای بررسی بودجه شرکت‌های دولتی است

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنایی برای بررسی دقیق بودجه شرکت های دولتی در مجلس می باشد.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در اخطاری با استناد به اصل ۵۲ قانون اساسی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی گزارش برنامه و بودجه درخصوص بودجه شرکت های دولتی بیان کرد: بر اساس این اصل بودجه به ترتیبی که در ماده ۱۸۲ و تبصره ۴ آن مقرر شده باید ارائه و بررسی شود، در تبصره ۴ این ماده به شرکت ها و سازمان هایی نظیر سازمان توسعه و نوسازی معادن، سازمان صنایع معدنی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان بنادر اشاره شده است اما در گزارش کمیسیون برنامه و بودجه به این سازمان ها اشاره نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در این گزارش به شاخص های کلان بر اساس عملکرد اشاره ای نشد، این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنایی برای رسیدگی به بودجه شرکت های دولتی است، در سال گذشته نیز این گزارش ارائه شد و موجب شد به صورت تفصیلی در فصل بودجه، بودجه این شرکت ها در مجلس بررسی نشود.

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در بررسی بودجه شرکت های دولتی حقوق های نجومی است که باید به صورت دقیق بررسی شود.

سلیمی: گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنایی برای بررسی بودجه شرکت‌های دولتی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − چهارده =