کد خبر : 290695
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
-

برکناری سرمربی نیجریه و از دست دادن مهاجم گلزن تیم

برکناری سرمربی نیجریه و از دست دادن مهاجم گلزن تیم

گرنوت روهر گفت که پس از اخراجش از سرمربیگری نیجریه، چند هفته پیش از برگزاری جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۱، احساس “ناامیدی شدید” کرده است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از تلگراف، گرنوت روهر گفت که پس از اخراجش از سرمربیگری نیجریه، چند هفته پیش از برگزاری جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۱، احساس “ناامیدی شدید” کرده است. روهر روز یک‌شنبه به دلیل عملکرد ضعیف در مسابقات دوسالانه آفریقا در کامرون اخراج شد.

روهر به خبرگزاری فرانسه گفت: این یک ناامیدی بزرگ است، اما من نمی‌خواهم بحث کنم، این سبک من نیست. من متقاعد شده‌ام که نیجریه یک تورنمنت بسیار خوب خواهد داشت زیرا تیم در جای خود قرار دارد و این گروه بسیار متحد برای چالش‌هایی که در انتظارش است آماده است.

این مربی آلمانی تا دسامبر ۲۰۲۲ با نیجریه قرارداد داشت. روهر گفت: “من با این بازیکنان بزرگ و این کادر بسیار متحد کار راحتی داشتم اما محیط همیشه مساعد نیست، ما نمی‌توانیم همه چیز را کنترل کنیم.

این مربی ۶۸ ساله نیجریه را به جام جهانی ۲۰۱۸ هدایت کرد و این تیم را به مقام سوم جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ مصر رساند. آگوستین اگواوون، مربی سابق نیجریه که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ و به طور موقت در سال ۲۰۱۰ مربیگری این تیم را بر عهده داشت، جایگزین روهر شده است.

خبر دیگر از نیجریه این که ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی، به‌نظر می‌رسد که مطمئناً جام ملت‌های آفریقا آتی را از دست می‌دهد، زیرا به سه ماه زمان نیاز دارد تا پس از عمل جراحی استخوان گونه به شرایط بازی برسد. اوسیمن در جریان شکست ناپولی مقابل اینترمیلان در روز یک‌شنبه دچار شکستگی‌های متعدد صورت شد. این جوان ۲۲ ساله روز سه‌شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و کاشت تیتانیوم در استخوان گونه و حدقه چشم قرار گرفت. ناپولی در بیانیه‌ای گفت: این بازیکن خوب کار می‌کند و تا چند روز آینده تحت نظر خواهد بود.

باشگاه اعلام کرد که اوسیمن انتظار می‌رود تا سه ماه دیگر به میادین بازگردد که او را از رقابت برای جام ملت‌های آفریقا خارج می کند. او هم‌چنین بخش بزرگی از فصل سری آ را از دست خواهد داد.

برکناری سرمربی نیجریه و از دست دادن مهاجم گلزن تیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + هجده =