کد خبر : 290788
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
-

اسرائیل ۳ پیش‌نویس قانون علیه اسرا و فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی تصویب کرد

اسرائیل ۳ پیش‌نویس قانون علیه اسرا و فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی تصویب کرد

منابع خبری از تصویب سه پیش‌نویس قانون توسط کنست رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی و اسرای فلسطینی خبر دادند.

به گزارش عصرقائم، به نوشته روزنامه العربی الجدید، کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز (سه‌شنبه) سه پیش‌نویس قانون را تصویب کرد که در راستای افزایش توانمندی پلیس، ارتش و اداره زندان‌های این رژیم است.

طبق این گزارش، این پیش‌نویس‌های قانون حقوق فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی و اسیران فلسطینی‌ در بند رژیم صهیونیستی را نقض می‌کند.

پیش‌نویس نخست که کنست آن را در خوانش اول تصویب کرده است، به نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی اجازه می‌دهد تا به خانه‌های فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی یورش برده و آنها را تفتیش کنند و همچنین بدون نیاز به مجوز قضایی دوربین‌های مداربسته را تحت بازبینی قرار دهند.

گدئون ساعر، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی همزمان با ارائه این پیش‌نویس به کنست گفت که این تغییر برای مقابله با آنچه او “خشونت و جنایت در جامعه عربی فلسطین” خوانده، مهم است.

کنست همچنین پیش‌نویس قانون خدمت امنیتی، را در خوانش اول تصویب کرد؛ پیش‌نویسی که هدف آن تقویت قدرت اداره زندان‌های اسرائیل علیه اسرای فلسطینی است.

طبق این گزارش، پارلمان رژیم صهیونیستی در ادامه اصلاحیه شماره هفت قانون خدمت امنیتی و نظامی را تصویب کرد که به ارتش این رژیم اجازه می‌دهد یگان‌ها و سربازان را از خدمات نظامی برای کمک به نیروهای امنیتی پلیس اعزام کند.

روزنامه العربی الجدید در ادامه نوشت که تصویب این سه‌ پیش‌نویس قانون به معنای اجرایی کردن هشدارهای ارتش رژیم صهیونیستی و آمادگی آن برای مقابله با هرگونه تظاهرات و تنش در مناطق محل سکونت فلسطینی‌ها در داخل اراضی اشغالی در صورت وقوع جنگ جدید است.

اسرائیل ۳ پیش‌نویس قانون علیه اسرا و فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی تصویب کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =