کد خبر : 290502
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
-

باند کلاهبرداری دو میلیاردی در مازندران متلاشی شد

باند کلاهبرداری دو میلیاردی در مازندران متلاشی شد

فرمانده انتظامی مازندران در خصوص جزییات باند کلاهبرداری فروش زمین‌های دولتی که اخیرا توسط نیروی انتطامی مازندران شناسایی و دستگیر شدند؛ گفت: این باند که با جعل اسناد و مدارک و اقدام به فروش زمین‌های دولتی می‌کردند، تاکنون کلاهبرداری نزدیک به دو هزار میلیارد تومانی آنان به اثبات رسیده است.

به گزارش عصرقائم، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در گفت‌وگو ، در خصوص دستگیری چند تن از مخلان امنیت اقتصادی که به صورت شبکه‌ای اقدام به خرید اراضی و تخلفات متعدد در این حوزه می‌کردند؛ اظهار کرد: متاسفانه یکی از معضلات ما در مازندران فعالیت یک سری افراد سودجو با جعل اسناد و مدارک و اقدام به فروش زمین‌های دولتی است.

وی افزود: این افراد تحت عناوین مختلف نظیر شهرک‌سازی، تغییر کاربری زمین‌های زراعی و غیره، مرتکب تخلفات متعددی می‌شوند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: این افراد با توجه به تبحری که در جریان کاری دارند و اقداماتی که در این راستا در فضای مجازی در جلب مشتریان می‌کنند، اقدام به تخلفات سودجویانه می‌کنند.

میرزایی با بیان اینکه معمولا رقم‌های کلاهبرداری این باندها نیز بسیار بالا است، تصریح کرد: این باند اخیری که توسط نیروی انتظامی مازندران دستگیر شدند، تاکنون کلاهبرداری نزدیک به دو هزار میلیارد تومانی آنان به اثبات رسیده است و تخلفات ریالی آنان خیلی بیشتر از این رقم است.

وی ادامه داد: همکاران ما در تیم امنیت اقتصادی در حال تحقیق و جمع آوری اطلاعات در این باره هستند و ضمن شناسایی تک به تک نفرات این باند و سایر تیم‌های فعال در مازندران، در حال دستگیری آنان هستند.

فرمانده انتظامی مازندران، عنوان کرد: این تیم در شهرهای مختلف استان در حال فعالیت بود و تخلفات این باند محدود به یک نقطه و شهر خاص در استان نبوده است و تاکنون تخلفات این باند در شرق مازندران مورد شناسایی قرار گرفته است.

میرزایی با ابراز رضایت از همکاری دستگاه قضا در دستگیری این نفرات، تاکید کرد: در تلاش هستیم تا به طور مناسب و مطلوب جلوی این فساد اقتصادی را در مازندران بگیریم.

وی تاکید کرد: متاسفانه در سطح استان شاهد این دست از کلاهبرداری‌ها هستیم که با تلاش مجدانه پلیس‌های تخصصی نظیر تیم امنیت اقتصادی و نیز رصد فضای مجازی نیروی انتظامی، دستگیری‌های خوبی هم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران، متذکر شد: با شناسایی جامعی که در حال انجام است، تیم‌های کلاهبرداری اراضی در مازندران مورد شناسایی قرار گرفته است و برخورد با این متخلفان در دست اقدام است.

میرزایی یادآور شد: اعضای این باند متشکل از افراد بومی و غیربومی بودند که خوشبختانه شناسایی و دستگیر شدند.

باند کلاهبرداری دو میلیاردی در مازندران متلاشی شد/ اقدام به جعل اسناد و فروش زمین‌های دولتی در شرق استان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 16 =