کد خبر : 290436
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
-

اکنون زمان متحدسازی پژوهش‌ها برای رفع نیازهای کشور است

اکنون زمان متحدسازی پژوهش‌ها برای رفع نیازهای کشور است

سرپرست مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری در آئین سپاس از پژوهشگران این مرکز گفت: اکنون زمان آن است که به منظور رفع نیازهای اصلی کشور پژوهش‌ها را مبتنی بر اراده معطوف به رفع نیازهای مردم متحد کنیم و با تمام توان به سمت تحقق مطالبات حقیقی مردم گام برداریم.

به گزارش عصرقائم،  دکتر سید مهدی پاک ذات در آئین سپاس از پژوهشگران مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، در دومین روز از هفته پژوهش که با حضور مدیران و همکاران این مرکز برگزار شد، به تشریح برنامه‌های هفته پژوهش این مرکز پرداخت و اظهار کرد: بر اساس آموزه‌های اسلامی و معنوی بر این باور هستم که اصل اراده و طلب در واقع کلید تحقق هر امری در نظام خلقت است.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: بی‌تردید اگر ما اراده کنیم به منظور رفع کاستی‌های کشور اقدامی دقیق انجام دهیم، این اراده بر اساس آموزه‌های دینی به مرحله تحقق عینی نزدیک می شود.

وی خاطر نشان کرد: اکنون زمان آن است که به منظور رفع نیازهای اصلی کشور پژوهش‌ها را مبتنی بر اراده معطوف به رفع نیازهای مردم متحد کنیم و با تمام توان به سمت تحقق مطالبات حقیقی مردم گام برداریم.

پاک ذات افزود: اراده و طلب کردن کلید رمز تحقق یافته‌های پژوهش است؛ فلذا اگر پژوهش از یک نیاز اساسی برخاسته باشد، بی‌تردید با مطالبه‌گری ما به مرحله اجرا نائل خواهد شد.

دکتر رجبی استاد دانشگاه نیز در این مراسم، ضمن سخنرانی با موضوع پژوهش و توسعه فردی پژوهشگران، ابراز امیدواری کرد: این مرکز با ظرفیت علمی خود توانایی حل مسائل کلیدی کشور را داشته باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، در ادامه این مراسم از همکاران این مرکز با اهدای لوح سپاس و تندیس یادبود تقدیر و قدردانی شد.

اکنون زمان متحدسازی پژوهش‌ها برای رفع نیازهای کشور است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 5 =