کد خبر : 290361
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
-

سرخ‌رود؛ شهری بدون پسماند زباله در مازندران

سرخ‌رود؛ شهری بدون پسماند زباله در مازندران

شهردار سرخ‌رود از شهری بدون پسماند خبر داد و گفت: این شهر دیگر زباله مانده ندارد و با ایجاد سکوی جمع‌آوری تمام پسماندها روزانه حمل می‌شود.

به گزارش عصرقائم، محسن کبود فیروزجایی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: میانگین جمع‌آوری روزانه زباله در حدود ۱۰ الی ۱۲ تن در سرخ‌رود است.

وی افزود: در روزهای تعطیل و پیک مسافر میزان زباله تغییر کرده و افزایش حدود ۵ تنی دارد که با جمع‌آوری در سکو حمل خواهد شد.

شهردار سرخ‌رود تصریح کرد: یک دستگاه سیمی تریلر توسط مجموعه شهرداری خریداری شد که به‌عنوان سکوی زباله محسوب می‌شود.

مشکل آب سرخ‌رود باید هر چه سریع‌تر رفع شود

کبود در ادامه خاطرنشان کرد: شهر ساحلی و گردشگری سرخ‌رود به شبکه اجرای فاضلاب شهری پیوسته و موانع اجرای طرح برطرف می‌شود.

وی یادآور شد: شهرداری‌ها همواره به‌عنوان یکی از مهمترین و پرنقش‌ترین ارگان‌هایی هستند که در هر بحران، بلای طبیعی و غیرطبیعی حضور فعالی دارند.

شهردار سرخ‌رود ادامه داد: با توجه به اینکه مدیران شهری از وضعیت شهر آگاهی دارند و به خوبی آن را می‌شناسند بیشترین کمک را می‌توانند در مواقع بحرانی در شهرها انجام دهند.

کبود بیان کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای رفع مشکلات و فراهم کردن رفاه بهتر برای شهروندان و گردشگردان در سرخ‌رود است.

آزادسازی اراضی موسوم به چاکه سرخ‌رود

وی همچنین از پیگیری و اهتمام ویژه شهرداری، شورای اسلامی شهر در خصوص خارج کردن ۱۷ هکتار از اراضی موسوم به چاکه خبر داد و گفت: رایزنی‌های نهایی در راستای خروج اراضی ۱۷ هکتاری موسوم به چاکه واقع در کنارگذر ساحلی منطقه ضلع جنوب شرقی رودخانه  از حریم رودخانه هراز با پیگیری‌های مستمر شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ‌رود، نماینده مجلس شورای اسلامی و امام جمعه بخش از طریق اداره کل آب منطقه‌ای به سرانجام رسید.

شهردار سرخ‌رود در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های به‌عمل آمده از سوی شرکت آب منطقه‌ای مازندران حقوق تصرفی مالکان اراضی آن منطقه، انجام اقدامات بعدی در راستا و چهارچوب ضوابط شهری از جمله طرح‌های جامع و تفصیلی بلامانع است.

سرخ‌رود؛ شهری بدون پسماند زباله در مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =