کد خبر : 290280
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
-

پیروزی مدعیان در هفته نهم لیگ بسکتبال

پیروزی مدعیان در هفته نهم لیگ بسکتبال

دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی مهرام تهران و شیمیدر قم، هفته نهم لیگ برتر بسکتبال مردان را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش عصرقائم، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ دو دیدار از گروه ب مسابقات برگزار شد که در پایان، دو تیم مدعی مهرام تهران و شیمیدر قم برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند تا هفته نهم را با برد پشت سر بگذارند.

به این ترتیب در نخستین بازی امروز، شاگردان مصطفی هاشمی در تیم مهرام تهران مقابل رعد پدافند هوایی تهران به میدان رفتند که با نتیجه ۸۹ – ۷۴ حریف نه چندان قدرتمند خود را شکست دادند.

کوارترهای اول و سوم این بازی به ترتیب با نتایج ۲۵-۱۵ و ۲۵-۱۶ به سود مهرام پایان یافت و کوارترهای دوم و چهارم بازی نیز به ترتیب با نتایج ۱۶-۱۷ و ۲۲-۲۷ به سود رعد پدافند رقم خورد.

در انتهای این بازی «الیجاه لی هولمن» با کسب ۱۵ امتیاز و ۱۴ ضمن ثبت دبل دبل، با تأثیرگذاری ۲۸ در ترکیب مهرام ستاره زمین شد. سعید داورپناه نیز با کسب ۱۷ امتیاز برای مهرام، امتیاز آورترین بازیکن تیمش شد.

در ترکیب رعد پدافند هوایی تهران نیز عشاق حاتمی‌فر با کسب ۱۲ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۳ پاس گل ضمن ثبت دبل دبل، با تأثیرگذاری ۲۰ بهترین بازیکن تیمش شد. عدنان دورقی نیز با کسب ۲۱ امتیاز برای رعد، امتیاز آورترین بازیکن زمین بود.

در دیگر بازی امروز هم تیم مدعی شیمیدر قم به میزبانی سالن آزادی تهران مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار گرفت که در پایان با نتیجه قاطع ۹۸ – ۷۷ به پیروزی دست پیدا کرد.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در هر چهار کوارتر این دیدار به حریف خود برتری داشته و به ترتیب با نتایج ۲۳-۱۴، ۲۹-۱۹، ۲۳-۲۲ و ۲۳-۲۲ کوارترهای اول تا چهارم را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در انتهای این دیدار، محمد یوسف‌وند فوروارد شیمیدر با کسب ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس گل، تأثیرگذاری ۳۰ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد. در این دیدار سینا واحدی از شیمیدر با کسب ۲۱ امتیاز و تأثیرگذاری ۲۵ امتیاز آورد ین بازیکن زمین شد.

امیرحسین آذری از شیمیدر نیز با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۰ ریباند و یک پاس گل ضمن ثبت دبل دبل، با تأثیرگذاری ۲۵ دیگر ستاره قمی‌ها بود. حامد حسین‌زاده دیگر گارد شیمیدر هم با کسب ۱۷ امتیاز، ۲ ریباند و ۱۴ پاس گل ضمن ثبت دبل دبل، همانند آذری تأثیرگذاری ۲۵ را به ثبت رساند تا جزو ستاره‌های تیم شاهین‌طبع در این بازی باشد.

پوریا خلیفه از تیم سپاهان اصفهان نیز در این بازی عملکرد خوبی داشت، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود. او در این دیدار ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس گل را به ثبت رساند تا با تأثیرگذاری ۱۹، ستاره اصفهانی‌ها در این مسابقه باشد.

پیروزی مدعیان در هفته نهم لیگ بسکتبال/ کورس شاهین‌طبع و هاشمی در گروه ب
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =