کد خبر : 290317
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
-

مهار آتش بعد از ۱۵ ساعت در جنگل‌های مرزن‌آباد

مهار آتش بعد از ۱۵ ساعت در جنگل‌های مرزن‌آباد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه نوشهر گفت: آتشی که ۱۵ ساعت در جنگل‌های چالوس شعله ور بود بیش از ۱۱ هکتار از جنگل‌های منطقه را خاکستر کرد.

به گزارش عصرقائم، عبدالرضا سنگاری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه دو نقطه از جنگل‌های مرزن آباد از ساعت ۱۱ صبح دیروز شعله ور شده بود، اظهار کرد: ابتدا آتش در منطقه ساتره مرزن آباد شعله ور شده بود و نیرو‌های منابع طبیعی در حال خاموش کردن آتش بودند که آتش سوزی دیگری در منطقه اشیر مرزن آباد نیز گزارش شد.

وی افزود: ابتدا آتش در منطقه ساتره مهار و سپس نیرو‌های منابع طبیعی با کمک بالگرد‌های سپاه برای خاموش کردن آتش به منطقه اشیر مرزن آباد اعزام شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه نوشهر با بیان اینکه بیش از ۴۰ نفر از ماموران منابع طبیعی، نیرو‌های بسیج و اهالی منطقه برای خاموش کردن آتش بسیج شده بودند، بیان مرد: مهار آتش به دلیل وزش باد شدید و کوهستانی بودن منطقه کمی دشوار بود، اما با تلاش افراد حریق ساعت ۲ بامداد امروز جمعه ۱۹ آذر ماه مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر گفت: طی یکی دو روز گذشته در حوزه منابع طبیعی چالوس دو فقره حریق روی داد که منجر به آسیب به سطح ١١/۵ هکتار از اراضی جنگلی و از بین بردن پوشش گیاهی شد.

وی از مردم خواست به دلیل پایداری وضعیت جوی و خشک بودن سطح جنگل از روشن کردن آتش جدا خودداری کنند.

مهار آتش بعد از 15 ساعت در جنگل‌های مرزن‌آباد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 7 =