کد خبر : 290304
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
-

سنگچالک برای احداث نیروگاه زباله‌سوز آمل مناسب نیست

سنگچالک برای احداث نیروگاه زباله‌سوز آمل مناسب نیست

شهردار آمل گفت: ساختمان آفتاب ۴۲ تخلفاتی دارد که ابهام و قابلیت تفسیر دارد؛ مرجع ماده ۴۵ کمیسیون ۵ مطرح شد که در حال بررسی است و منتظر جواب هستیم.

به گزارش عصرقائم، علی داوودی در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن شهرداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به انتصاب مدیران شهرداری اظهار کرد: زمانی که سرپرست شدم به مدیران شهری ۴ ماه فرصت دادم تا خود را ثابت کنند، وابسته به گروه سیاسی نیستم، عملکرد برایم مهم است و این انتصاب‌ها ماحصل چهار ماه پرس وجو و بررسی است.

وی با بیان اینکه معضل زباله، مشکلی چند وجهی است، افزود: منطقه سنگچالک در سازمان شهرداری‌ها در مرحله کارشناسی بود، این منطقه برای ایجاد زباله سوز مناسب نیست و تعیین آن توسط مسئولین شهرستانی بوده است.

شهردار آمل تصریح کرد: زباله مشکلی است که در سطح استان با آن مواجهه هستیم، شهرداران قبلی هم خیلی زحمت کشیدند در حالی‌که این معضل همچنان ادامه دارد، نمی‌توانم ادعا کنم این مشکل را حل می‌کنم اما تمام تلاشم را خواهم کرد.

داوودی با تاکید اینکه مشکل زباله عزم زیادی می‌خواهد، خاطرنشان کرد: تا انجام نشود، نمی‌توان گفت دارد در حال حل است؛ در استانداری مطرح شد و جلسات زیادی گرفتیم اما عزم زیادی باید وجود داشته باشد تا اتفاقی بیفتد، استارت خط پردازش راه افتاده است.

وی ادامه داد: مشکل زباله با این موضوعات حل نمی‌شود اما مشکل را کمتر خواهد شد.

شهردار آمل در خصوص قرارداد با شرکت tts خاطرنشان کرد: مشکل tts در ساری این بود که به اشتباه ساخت ساختمان را بر عهده گرفت در حالی که سازه و فوندانسیون‌های آن مدل خاصی است، در نوشهر نیز مشکل اب دارد و نتوانست آب را تامین کند.

داوودی در خصوص پروژه‌های عمرانی شهرداری گفت: قرار بود در ۶ ماه دوم ۷۰ هزار متر اسفالت انجام شود اما محقق نمی‌شود؛۳۰ هزار متر آسفالت می‌شود و همچنین بافت فرسوده را انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تخلف ساختمان آفتاب ۴۲ عنوان کرد: ساختمان آفتاب ۴۲ تخلفاتی دارد که ابهام و قابلیت تفسیر دارد مرجع ماده ۴۵ کمیسون ۵ مطرح شد که در حال بررسی است و منتظر جواب هستیم.

شهردار آمل در پاسخ به سوال خبرنگار درخصوص پروژه پارک ساحلی، اظهار داشت: پارک ساحلی یا مینایتوری در ابتدا یک میلیارد و خوردی براورد شده بود که ۲ میلیارد تومان قراداد داشت و حالا پیمانکار بیش از ۲ میلیارد  براورد کرده است، براورد مجدد کردیم و ۲۹ آذر مجدد مناقصه است که امیدواریم با عقد قراداد جدید انجام شود.

داوودی با بیان دستگری تخلف پیمانکار توسط سربازان گمنام افزود: پیمانکار آسفالت از سال ۹۹  تخلف انجام داد که میزان آن باید کارشناسی شود در حدود  ۳ الی ۵ هزار تن قیر بوده است، که اداره اطلاعات ورود پیدا کردند و پرونده در دستگاه قضایی مطرح است.

وی در پایان تملک خیابان امام رضا (ع) را با بودجه زیاد دانست و گفت: ۲۸۰  پلاک در خیابان امام رضا موجود است که تملک آن بیش از یک هزار میلیارد بودجه می‌خواهد؛ این مقدار را شهرداری نمی‌تواند هزینه کند.

سنگچالک برای احداث نیروگاه زباله‌سوز آمل مناسب نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =