کد خبر : 289615
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
-

مشتریان روغن موتور ایرانی زیر چتر حمایتی بیمه!

مشتریان روغن موتور ایرانی زیر چتر حمایتی بیمه!

کارخانه روغن موتور پترونام سهند، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان روغن موتور نانو در خاور میانه است که توانسته بهترین روغن موتور ایرانی را با نام روغن موتور پارانوکس طراحی و تولید کند.

به گزارش عصرقائم،  بنابر اعلام پترونام، از آن جایی که این شرکت همواره هدف رواج دادن استفاده از روغن های نانو را در کشور داشته، در مدت طولانی تمامی نگران‌ها و دغدغه‌های صاحبان خودرو را کرده است؛ این تحقیقات و بررسی دغدغه‌های صاحبان خودروی ایرانی، نتیجه بسیار خوبی داشت.

کارشناسان شرکت پترونام سهند متوجه شده‌اند که بزرگ‌ترین دغدغه صاحبان خودرو در ایران، کیفیت پایین روغن موتور ایرانی و احتمال خرابی کامل موتور خودرو است. چراکه امروزه روغن های تقلبی و بُنجل در بازار ایران بسیار پرتعداد هستند و تا به حال موجب خرابی هزاران موتور خودرو شده‌اند؛ زیرا از کیفیت قابل قبولی بهره‌مند نیستند و به هیچ وجه سلامت خودرو را بهبود نمی‌بخشند. استفاده از این روغن موتورها به دلیل قیمت پایین در بین رانندگان بسیار رایج است.

با این وجود، قطعا سطح اعتماد به روغن موتورهای مختلف کاهش می‌یابد و رانندگان برای خرید روغن خارجی تمایل پیدا خواهند کرد. البته روغن های خارجی نیز چندان بی‌نقص نیستند و افراد برای این که بتوانند یک روغن خارجی باکیفیت و  قابل قبول برای خود خریداری کنند، باید مبلغی نجومی برای آن بپردازند. تازه با این کار هم هیچ تضمینی برای عدم خرابی موتور وجود ندارد و شاید مشکلات بسیار بیشتری نیز به همراه داشته باشد.

شرکت پترونام سهند با این تحقیقات دریافت که رانندگان ایرانی به دنبال یک تضمین با حساب‌وکتاب و قابل اطمینان هستند تا با آن، بهترین روغن موتور ایرانی را خریداری کنند. اما هیچ تضمینی برای استفاده از یک روغن موتور ایرانی وجود ندارد و همین باعث تضعیف بازار روغن ایرانی در کشور شده است. کارخانه روغن موتور پترونام سهند برای حل این مشکل، یکی از بزرگ‌ترین اقدامات ممکن برای تضمین سلامت موتور خودرو مشتریان خود با استفاده از روغن پارانوکس را انجام داد؛ عقد قرارداد با بیمه سینا برای موتور خودروها در صورت بروز هرگونه مشکلی به دلیل استفاده از روغن موتور پارانوکس!

به عبارتی دیگر صاحبان خودرو می‌توانند بدون داشتن هرگونه نگرانی و دغدغه اضافی از احتمال خرابی موتور خودروی خود، از روغن موتور پارانوکس استفاده کنند. زیرا اگر کسی بر فرض محال از روغن پارانوکس استفاده کرده و شاهد خرابی موتور خودروی خود بر اثر نظر کارشناسی از روغن موتور  باشد، می‌تواند تمامی خسارات وارد شده به موتور خودرو را از بیمه سینا به دلیل استفاده از این روغن موتور دریافت کند. این بیمه مسئولیت به صورت اختصاصی برای روغن پارانوکس به وجود آمده است و هدف شرکت پترونام سهند از این کار، سعی در از بین بردن تمامی دغدغه‌های صاحبان خودرو دارد.

مشتریان روغن موتور ایرانی زیر چتر حمایتی بیمه!

با وجود بیمه برای مشتریان روغن موتور پارانوکس، صاحبان خودرو می‌توانند با اطمینان کامل به خرید این روغن اقدام کنند. این امر باعث شده تا عده کثیری از صاحبان خودروی مشتری روغن موتور پارانوکس، این روغن موتور پترونام سهند را بهترین روغن موتور ایرانی موجود در بازار بنامند. روغن موتور پارانوکس به دلیل بهره‌بری از افزودنی‌های نانو بر پایه فناوری A9، به کل بازده موتور خودرو را متحول می‌کند و خودرو را در نهایت سلامت و اوج کارکرد نگه می‌دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از پارانوکس، این محصول فوق‌العاده را برایتان شرح می‌دهیم.

افزودنی‌های نانو موجود در روغن موتور پارانوکس، یکی از کم‌یاب‌ترین افزودنی‌هایی است که در صنعت تولید روغن موتور جهان وجود دارد. به طوری که تنها ۴ عدد از بزرگ‌ترین تولید کنندگان روغن با نام  کاسترول، پترونام سهند، موبیل۱ و شل، به این افزودنی‌های خارق‌العاده دسترسی دارند و از آن در محصولات خود استفاده می‌کنند. روغن موتور پارانوکس امروزه به عنوان بهترین روغن موتور نانویی در خاور میانه شناخته می‌شود که به دلیل مزایا و نتایجی که در موتور خودرو دارد، مخاطبان آن را بهترین روغن موتور ایرانی موجود در بازار می‌دانند. شرکت پترونام سهند با خلق و تولید روغن موتور پارانوکس بوسیله دانشمندان و متخصصان در بطن دانشگاه تبریز، لطف بزرگی در حق رانندگان ایرانی کرده است.

امیدواریم توانسته باشیم تا در این مطلب، کارخانه روغن موتور پترونام سهند و روغن موتور پارانوکس را برایتان معرفی کنیم. حال که اعتبار شرکت پترونام سهند و روغن موتور پارانوکس میان کاربران به شدت بالا رفته، می‌دانید که روغن موتور پارانوکس بهترین انتخاب برای هر ایرانی است؛ چرا که شرکت پترونام سهند با عقد قراداد بیمه برای روغن موتور تولیدی خود، اثبات کرده که در مقابل تمامی نتایج استفاده از محصولات خود پاسخ‌گو خواهد بود.

مشتریان روغن موتور ایرانی زیر چتر حمایتی بیمه!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 19 =