کد خبر : 289683
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
-

به‌کارگیری ۳۷۰ بسیجی برای بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی مازندران

به‌کارگیری ۳۷۰ بسیجی برای بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: طبق مفاد تفاهم‌نامه بین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و دستورات موکد استاندار مازندران زمینه‌های اجرایی ورود حدود ۳۷۰ نفر بازرس کمکی از بسیج را در امر بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی و غیر صنفی مهیا کردیم. ‎

به گزارش عصرقائم، حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جلسه تنظیم بازار مازندران که با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری مازندران برگزار شد؛ اظهار کرد: طبق مفاد تفاهم‌نامه ‌ای که فی ما بین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور منعقد شد و همچنین دستورات موکد استاندار مازندران، زمینه‌های اجرایی ورود حدود ۳۷۰ نفر بازرس کمکی از بسیج را در امر بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی و غیر صنفی مهیا کردیم.

وی افزود: با حضور، کنترل و مراقبت این نیروهای بسیجی در سطح بازارهای استان، شاهد آرامش بازار و رفع نگرانی و دغدغه‌های مردم در برخورد سریع و قاطع با تخلفات احتمالی باشیم.

گفتنی‌ست در استان مازندران بیش از ۱۶۰ هزار واحد صنفی وجود دارد که عمده‌ترین تخلفات شایع در بازار استان به گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم نصب فاکتور اختصاص دارد.

به‌کارگیری 370 بسیجی برای بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − شانزده =