کد خبر : 289526
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
-

۱۶۲ هزار واحد تولیدی بهره‌بردار در شهرک صنعتی فعال است

۱۶۲ هزار واحد تولیدی بهره‌بردار در شهرک صنعتی فعال است

فرمانده پايگاه بسيج شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در حال حاضر ۱۶۲ واحد توليدی بهره‌بردار با حجم سرمايه‌گذاری ۶ هزار و ۷۲۸ ميليارد ريال و اشتغال تعداد ۴ هزار و ۴۶۸ نفر در اين شهرک صنعتی مشغول به كار هستند.

به گزارش عصرقائم، ابراهيم روحانی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرک صنعتی بشل سوادكوه شمالی با ۱۹۶ هكتار وسعت، در سال ۱۳۷۱ به تصويب هيئت دولت رسيد و عمليات عمرانی آن در سال ۱۳۸۱ آغاز شد.

وی افزود: تعداد ۲۱۸ سرمايه‌گذار برای دريافت زمين صنعتی و احداث واحد توليدی قرارداد منعقد کردند.

فرمانده پايگاه بسيج شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصريح كرد: اين تور صنعتی در راستای آشنايی هرچه بيشتر با ظرفيت‌های توليد و صنعت استان و در جهت تقويت دانش فنی و صنعتی مهندسين بسيجی استان و همچنين آشنايی با دغدغه‌ها و مشكلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرك‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار شده است.

روحانی اظهار داشت: بسيج مهندسين صنعتی در تلاش است با بالا بردن شناخت نسبت به ساخت، راه‌اندازی واحدهای صنعتی، ايجاد و تكميل زنجيره توليد و با استفاده از توان و تفكر بسيجی به افزايش ظرفيت توليد كشور و رفع موانع موجود در راه توليد كمک کند.

گفتنی‌ست؛ اعضاء هيئت انديشه‌ورز بسيج مهندسين صنعتی استان مازندران از واحدهای توليدی صنايع موتور بشل، صنايع قوطی‌سازی هافمن، كارخانه كنسرو ماهی سبزچين و كارخانه كاغذ سنگی بازديد كردند.

۱۶۲ هزار واحد تولیدی بهره‌بردار در شهرک صنعتی فعال است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 10 =