کد خبر : 289522
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
-

مشترک فراکسیون سهام عدالت با وزارت اقتصاد و تعاون درباره موضوعات سهام عدالت خبر داد. ۰ plusresetminus تشکیل کارگروه مشترک فراکسیون سهام عدالت با وزارت اقتصاد و تعاون

مشترک فراکسیون سهام عدالت با وزارت اقتصاد و تعاون درباره موضوعات سهام عدالت خبر داد. ۰ plusresetminus تشکیل کارگروه مشترک فراکسیون سهام عدالت با وزارت اقتصاد و تعاون

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: گره‌گشایی از مشکلات و پیشبرد راهکارهای توسعه‌ای با حضور هدفمند مسئولان میسر است و تمامی بخش‌ها باید برای تحقق اهدف کلان پای کار باشند.

به گزارش عصرقائم، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در سومین گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران با موضوع مواسات تشکیلاتی با حضور ائمه جمعه سراسر استان یکی از اهداف تشکیل این جلسه را احیای امر اهل بیت که مصداق آن برگزاری جلسات و گفتگو با یکدیگراست دانست و اظهار کرد: در سال ۵۷ جمهوری اسلامی، امر بزرگ اهل بیت در این سرزمین اقامه شد و گسترش پیدا کرد و ادامه نیز دارد اما باید پای کار باشیم و برای تداوم آن تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: تداوم انقلاب به باهم بودن همه مسئولین و بیان مشکلات و مسائل کشور، ارائه راهکار و راهبرد و تعامل و کمک جهت پیشرفت کشور است؛ از زاویه‌ای دیگر هدف این جلسات بررسی حوائج و مشکلات مردم و گره گشایی از گره‌های مردم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: این جلسه به منظور معارفه بین ائمه جمعه و استاندار جدید استان و احیا و پایداری امر اهل بیت و کمک به رفع مشکلات مردم تشکیل شد و قطعاً استاندار نیز علاقه مندند از مسائل و مشکلات استان بیشتر مطلع بشوند، ما باید خدمتگزار مردم باشیم و در این مسیر هرچه خدمت کنیم باز هم کم است.

محمدی لائینی در ادامه افزود: ائمه سراسر کشور با احصا مشکلات شهرها و استان خود و ارائه آن به مرکز توانستند نزدیک به ۶۰۰۰ طرح و مشکل و همچنین راهکارهای برون رفت از آن را در کتابچه ای جمع آوری کنند و تقدیم رئیس جمهور کنند که این طرح ها و مشکلات توسط استاندار نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

آیت‌الله علی معلمی نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر نیز در این نشست گفت: امروز وظیفه سنگینی داریم و آن تبیین و بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب است و این امر را نه تنها در خطبه‌ها بلکه با استفاده از هر فرصتی باید انجام دهیم، باید بدانیم اگر بخواهیم نظامی دینی داشته باشیم دشمن نیز خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: همانطور که پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار دشمن داشتند متاسفانه در شرایطی قرار داریم که وسوسه گران سیاسی می خواهند ذهن عامه مردم را به انحراف بکشانند و از رهنمودهایی که رهبری معظم انقلاب می دهند منحرف نمایند و به سمت و سوی دیگری بکشانند؛ آن‌ها می‌خواهند تحت عنوان تعامل با دنیا خط ذلت بار سازش با دشمن را مطرح کنند، اینجاست که مسئولیت ما سنگین تر می شود و باید هوشیار باشیم و از هر فرصتی برای بصیرت افزایی مردم استفاده کنیم.

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: یکی از اقدامات کوتاه مدت استاندار باید نظارت بر تشکیلات بازرگانی و قیمت کالاها باشد و در درجه اول به این قضیه بپردازند، ائمه جمعه هم هرجا که بخواهید صمیمانه مشورت می‌دهند و ما هیچ توقعی نداریم که اگر مشورت داده ایم حتما به مشورت ما عمل شود، اصل مشورت است که در پختگی کارها ضرورت دارد.

گفتنی‌ست؛ در این گردهمایی ائمه جمعه ضمن استقبال از برگزاری چنین جلسه‌ای به بیان مشکلات و مسائل کلان استان و ارائه راهکارها و پیشنهادهای لازم در این زمینه پرداختند.

گره‌گشایی از مشکلات مردم با حضور هدفمند مدیران میسر است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 7 =