کد خبر : 289404
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
-

پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان

پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: بیش از۳۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان پرداخت شده است.

به گزارش عصرقائم، ناصر اسکندری با اشاره به اهمیت پرداخت وام‌های قرض الحسنه به مددجویان اظهار کرد: ۳۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به ۴ هزار و  ۱۰۰  نفر از  مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان از ابتدای  سال تاکنون پرداخت شد.

وی با بیان اینکه  وام‌ها در بخش‌های اشتغال و مسکن، درمان، فرهنگی و تسهیلات حمایتی پرداخت شد، افزود: این تسهیلات با هدف توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران گفت:  ۳ هزار و ۷۰۰  نفر از نیازمندان نیز  در نوبت، دریافت وام قرض‌الحسنه قرار دارند.

اسکندری با اشاره به اینکه محوریت فعالیت‌های این صندوق قرض‌الحسنه در حوزه توانمندسازی است، خاطرنشان کرد: بیشتر  وام‌هایی که پرداخت می‌شود در حوزه اشتغال و حمایتی است.

وی تصریح کرد: وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان هیچ کارمزدی ندارد و وام‌های بیش از این مبلغ تنها ۳ درصد کارمزد برای یک مرحله دارد.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران افزود: این صندوق متصل به شبکه شتاب است و خیران می‌توانند در این صندوق سپرده‌گذاری کرده و از محل وجوهات اداره شده‌ خود، نیازمندان را  برای دریافت وام قرض‌الحسنه معرفی کنند.

اسکندری یادآور شد: این صندوق دارای دو نوع حساب قرض‌الحسنه عادی و حساب وجوه اداره شده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه همه سرمایه‌گذاری‌ها در این  صندوق، برای رفع مشکلات نیازمندان است، گفت: در حساب وجوه اداره شده با سپرده‌گذاری خیران در این حساب می‌توان از محل همین اعتبارات به نیازمندان وام پرداخت کرد که از ابتدای امسال تاکنون خیران بیش از یک و نیم میلیارد تومان در این حساب سرمایه‌گذاری کردند و از همین محل به نیازمندان وام پرداخت می‌شود.

پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − یک =