کد خبر : 288457
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
-

کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مرفین، شیشه و ماری جوآنا در ۲ عملیات پلیس پایتخت

کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مرفین، شیشه و ماری جوآنا در ۲ عملیات پلیس پایتخت

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم شیشه، مرفین و ماری جوآنا در ۲ عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت‌وگو ، درباره ماموریت‌های اخیر پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت اظهارکرد:‌ مبارزه با موادمخدر و  برخورد با سوداگران و قاچاقچیان موادمخدر همواره از سوی پلیس در حال انجام است و اخیرا نیز عملیاتی مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد که در جریان آن بیش از ۵۹۰ کیلوگرم مخدر شیشه و مرفین کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این عملیات پس از اطلاع پلیس از فعالیت یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر در شرق کشور کلید خورد و ماموران متوجه شدند که این فرد اخیرا یک محموله مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده و پس از انتقال به یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان آن را در منزلی دپو کرده و قصد دارد تا در فرصتی مناسب آن را به تهران انتقال دهد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی و طرح ریزی عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان گفت:‌ سرانجام ماموران، خودروی متهم را هنگام تردد در یکی از محورهای مواصلاتی متوقف کرده و در حالیکه متهم پس از توقف اقدام به فرار کرد با شلیک پلیس، زمین گیر و دستگیر شد.

به گفته حسنوند، ماموران در بازرسی از خودروی متهم ۴۳۱کیلو و ۸۰۰گرم مرفین، ۱۵۸کیلو و ۶۰۰گرم شیشه، یک قبضه اسلحه کلاش، پنج تیغه خشاب و یک دستگاه بی سیم را کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ همچنین از دستگیری عناصر اصلی توزیع ماری جوآنا در شرق پایتخت در عملیاتی دیگر خبر داد و گفت:‌ در این عملیات بیش از ۱۷کیلوگرم ماری جوآنا از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی در توضیح این عملیات نیز اظهارکرد:‌ مدتی قبل اخباری مبنی بر فعالیت مشکوک ۲ تن از مواد فروشان پایتخت در مناطق شرقی و شمالی تهران به پلیس مبارزه با موادمخدر واصل شده و به همین دلیل اکیپی از ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود  قرار دادند.

حسنوند ادامه داد: عوامل این پایگاه طی اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل فعالیت متهم در منطقه تهرانپارس شدند به همین منظور مقدمات دستگیری و برخورد قانونی با این افراد در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله با هماهنگی قضائی مجوز ورود به مخفیگاه متهم صادر شد و تیم عملیاتی پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام شدند و متهمان را در حالیکه در مخفیگاه خود  در حال تهیه و بسته بندی مواد مخدر گل بودند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این محل ۱۷کیلو و ۱۹۰گرم  مواد روانگردان ماری جوآنا را کشف و ضبط کردند، گفت: ۲ متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مرفین، شیشه و ماری جوآنا در ۲ عملیات پلیس پایتخت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 12 =