کد خبر : 288543
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
-

استقبال خوب کشورها از رقابتهای تکواندو و کاراته ناشنوایان جهان به میزبانی ایران

استقبال خوب کشورها از رقابتهای تکواندو و کاراته ناشنوایان جهان به میزبانی ایران

نایب رییس بانوان فدراسیون ناشنوایان با اشاره به استقبال خوب تیم های خارجی بویژه بانوان از رقابتهای قهرمانی جهان تکواندو و کاراته ناشنوایان، گفت: امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در این دو رویداد مهم خود را برای المپیک ناشنوایان آماده کنیم.

به گزارش عصرقائم، زهرا داودی نایب رییس بانوان فدراسیون ناشنوایان در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان اظهار کرد: برای نخستین بار است که میزبان مسابقات مهم جهانی در دو بخش زنان و مردان هستیم. تلاش بر این است که به عنوان میزبان ابتدا مسابقات را به بهترین شکل برگزار و سپس به نتایج مطلوبی در هر دو رشته بانوان دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به استقبال خوب کشورها از این دو رویداد جهانی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کرونا که شرایط برگزاری و حضور ورزشکاران سایر کشورها را در سال‌های گذشته با مشکل مواجه کرده است، اما با تمام مشکلات استقبال خوبی از مسابقات شده و این نشان می‌دهد که ورزشکاران مدت‌هاست که انتظار رویدادهای مهم ورزشی را داشتند.

داودی در پایان در پاسخ به این پرسش که چه پیش بینی برای تیم ایران در این دو رویداد جهانی دارید، گفت: بچه‌های ما سابقه کسب مدال طلای المپیک را دارند. برای حضور در این مسابقات هم اردوهای خوب و منسجمی را پشت سر گذاشتند. این امید وجود دارد که شاهد عملکرد خوب ورزشکاران در این دوره از مسابقات باشیم. البته بعد از این دو رویداد بین المللی، المپیک ناشنوایان برزیل را در پیش داریم که اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. تلاش بر این است تا نماینده شایسته‌ای در این دو رویداد حساس و مهم باشیم.

استقبال خوب کشورها از رقابتهای تکواندو و کاراته ناشنوایان جهان به میزبانی ایران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =