کد خبر : 288414
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

تخریب پل «آلشرود» بر اثر سیل اخیر

تخریب پل «آلشرود» بر اثر سیل اخیر

بخشدار امامزاده عبدالله گفت:اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای اتمام پروژه پل آلشرود پیش بینی شده است، که باید تامین شود که نگاه استانی را می طلبد.

به گزارش عصرقائم، محمد باقر ضربی در گفتگو ، با اشاره به تخریب پل آلشرود با سیلاب چند روز گذشته گفت: پل آلشرود متاسفانه بیش از یه دهه است نیمه کاره مانده و برای تکمیل این پروژه نیاز به تامین اعتبار است.

وی با بیان اینکه تکمیل این پل نگاه مدیران استانی را می طلبد، عنوان کرد: اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای اتمام این پروژه پیش بینی شده است، که باید تامین شود.

بخشدار امامزاده عبدالله تصریح کرد: این پل راه ارتباطی دو روستای سنگ درکا و عالی کیا سلطان است و اگر بخواهیم مسیر جایگزین برای تردد استفاده کنیم، فاصله زیادی لازم است که باعث سختی مسیر می شود، همچنین بخاطر دامداری های زیادی که در این منطقه وجود دارد، رفت و آمدها زیاد است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر با هماهنگی و همت شهرداری امام زاده عبدالله رفت و آمد از پل میسر گردید اما نیاز کار اصولی تر دارد.

ضربی به سیل چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: پل الشرود با وقوع سیل در چند سال گذشته این پل دچار خسارت و تخریب شده بود که با باران چند روز گذشته دیواره های پل شکسته شد.

وی خاطر نشان کرد: از پل آلشرود فرماندار به همراه معاونین بازدید به عمل آورده و مقرر شد از طریق ستاد بحران استان پیگیری های لازم صورت پذیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 16 =