کد خبر : 287316
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
-

«مالیخولیایی» بر جان صهیونیست‌ها

«مالیخولیایی» بر جان صهیونیست‌ها

مالیخولیایی که به جان صهیونیست‌ها افتاده و شکنندگی این غده سرطانی را در معرض تماشای عموم قرار داده، گروه هکری «عصای موسی» است که در ادامه سلسله حملات سایبری اش به رژیم صهیونیستی، ۳شرکت مهندسی بزرگ در این رژیم را هک کرد و به داده‌های آنان دست یافت.

به گزارش عصرقائم، رژیم جعلی اسرائیل، محصول توافق زیاده‌خواهان جهان بسرکردگی آمریکا و انگلیس برای تامین منافع نامشروع مستکبران حاکم بر غرب است تا بتواند ابتداء در میان کشورهای اسلامی، بذر نفاق و شکاف را به بار بنشاند و سپس در همه نقاط جهان، زمینه سلطه شیطان بزرگ آمریکا را، که تحت سلطه صهیونیست‌ها قرار دارد، بر منافع و سرنوشت ملت‌ها فراهم آورد.

تشکیل رژیم جعلی اسرائیل،  ایجاد چالش جهانی
بهادر امینیان، کارشناس ارشد سیاسی، در زمینه تاسیس رژیم نامشروع اسرائیل می‌گوید: تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در منطقه فلسطین و اشغال این سرزمین و همچنین انتقال یهودیان از سراسر جهان به این منطقه، به تنش و بحران نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در جهان تبدیل شد.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی و استعمارگر، با توجه به سیاست‌های‌شان تلاش کردند که مناطق تحت اداره مسلمانان را به گونه‌ای تحت کنترل خود درآورند که برای خودشان مانعی ایجاد نشود، گفت: کشف منابع جدید در این مناطق از سرزمین‌های اسلامی در مرکز توجه و اولویت قدرت‌های بزرگ جهان قرار داشت و از این جهت در طول چند دهه گذشته همیشه این مناطق مرکز تحولات و بحران‌ها و در صدر توجه امنیتی و حتی سیاسی و اقتصادی جهان بوده و همواره مورد منازعه و کشمکش قرار داشته است.

امینیان در مورد حضور آمریکا در منطقه گفت: طی چند سال اخیر آمریکایی‌ها مستقیماً در کشورهای اسلامی لشکرکشی کردند و مناطقی را تحت کنترل در آوردند که خود این مسئله باعث بحران‌های زیاد شد.

وی با اشاره به تأسیس اسرائیل در قرن بیستم، گفت: تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در منطقه فلسطین و اشغال این سرزمین و همچنین انتقال یهودیان از سراسر جهان به این منطقه، به تنش و بحران نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در جهان تبدیل شد.

اسرائیل، کانون فساد و جنگ‌افروزی
این کارشناس ارشد سیاسی گفت: در اثر اشغال فلسطین چندین جنگ بزرگ صورت گرفت و همینطور مقاومت ملی مردم فلسطین برای رهایی از اشغال تاکنون ادامه داشته و چون کشورهای قدرت مند جهان از این یهودیان ناخواسته و غیر طبیعی حمایت می‌کردند و از طرف دیگر دولت‌های حاکم غیر ملی در جهان اسلام هیچگاه همکاری جدی با جریان‌های مقاومت نکردند و حتی گاهی مانع اتحاد حول یک محور واحد شدند قضیه فلسطین را دوامدار کرد.

امینیان افزود: سرزمین‌های فلسطین در حالی از دست رفت که حتی سازمان کشورهای اسلامی که در حقیقت به هدف حمایت از مردم فلسطین تشکیل شده بود عملاً از این هدف اعلامی دور شد و بسیاری از کشورهای اسلامی فقط از عنوان فلسطین بهره برداری کردند و تنها شعار مقابله با اسرائیل را می‌دادند و در نهایت همین شعارها و عنوان‌ها را نیز کنار گذاشتند و با اسرائیل ارتباط برقرار کردند و این رژیم اشغالگر را به رسیمت شناختند.

وی با استناد به اصول روابط بین الملل گفت: آنچه که در منطقه اتفاق افتاد، انحراف در شکل گیری وحدت و هویت اسلامی بود و به همین دلیل که این مناطق تکامل طبیعی نداشتند با بحرانهای اجتماعی از جمله بحران مشروعیت و هویت روبرو شدند و نفوذ در این مناطق نهادینه شد و این کشورها کماکان آبستن بحران‌ها و مشکلات و تنش‌ها هستند.

امینیان ادامه داد: از طرفی هم دخالت قدرت‌های خارجی چه بطور بازی‌های امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و حتی به صورت اعزام نیروی نظامی متاسفانه بر ابعاد بحران منطقه به شدت افزوده است و امروز در قرن بیست و یک ما شاهد هستیم که بسیاری از کشورهای اسلامی با معضل جدی رو برو هستند.

رژیمی نامشروع و قاتل بالفطره
محمدعلی شیخ، کارشناس سیاسی، در مورد شکل‌گیری رژیم جعلی اسرائیل می‌گوید: موضوع رژیم اشغالگر قدس وعده ای بود که «آرتور جیمز بالفور»، در سال ۱۹۱۷م و زمانی که انگلیس و فرانسه با شکست دادن نیروهای عثمانی، بر اراضی وسیعی در مصر، اردن، عراق، عربستان، سوریه، لبنان و فلسطین مسلط شده بودند، به «لرد روچیلد»، یهودی متمول و صهیونیست، داد. بر اساس این وعده، قرار بود انگلیسی ها تأسیس یک کشور یهودی در سرزمین اسلامی فلسطین را به رسمیت بشناسند. وعده «بالفور»، یکی از تلخ ترین طنزهای تاریخ روابط بین الملل است؛ کشوری، به یک گروه، وعده مالکیت کشور دیگری را می دهد! با این حال، این وعده نفرت انگیز، سه دهه بعد عملی شد. صهیونیست ها روز ۱۵ می سال ۱۹۴۸(۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۲۷)، رژیم جعلی خود را، در سرزمین های اشغالی تأسیس کردند. این رژیم جعلی، به سرعت، از سوی آمریکا و شوروی به رسمیت شناخته شد.

وی در ادامه افزود: نتیجه تاسیس این رژیم جعلی، صدها هزار انسان طی چند دهه، قربانی نیّات مسموم و غیرانسانی غاصبان صهیونیست شدند. در این میان، فجایعی انسانی روی داد، که در تاریخ بشریت کم سابقه بود. پیکرهای غرق در خون و گاه مثله شده زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطینی، صحنه هایی دهشتناک را به وجود آورد و سیاه ترین صفحات تاریخ بشری را رقم زد. صهیونیست ها، کشتار انسان های بی دفاع و به ویژه «کودک کشی» را پیش از تأسیس رژیم جعلی خود آغاز کرده بودند. هدف آن ها، ایجاد رُعب و وحشت در میان مردم مظلوم فلسطین و بیرون راندن آن ها از سرزمین آبا و اجدادی‌شان بود.

فلسطین؛ مسلخ مظلومان
این کارشناس سیاسی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در قتل و کشتار فلسطینیان، اظهار کرد: از چند سال قبل از تاسیس رژیم جعلی اسرائیل، کشتار و نسل‌کشی فلسطینیان توسط جوخه‌های ترور صهیونیست‌ها آغاز شد و پس از اعلام رسمی تاسیس، روند کشتارهای فجیع و دلخراش سرهت بیشتری یافت. صهیونیست‌ها با شعار “بی‌عاطفه باش تا خدا تو را رحمت کند!”،  دست به هر جنایتی زدند و اقدامات خود را با شعار یادشده سعی کردند تا رنگ دینی بدهند. فهرست بلندی از قتل‌عام در روستاها و اردوگاه‌ها و غصب منازل، باغات و اراضی فلسطینیان، مکرر مورد اعتراض جهانیان و حتی سازمان مللی که تحت تسلط طهیونیست‌ها و آمریکائی‌هاست، قرار گرفت اما رژیم نامشروع اسرائیل تاسیس شده بود تا مسلمانان را قتل عام کند و روز به روز بر دامنه سلطه و جنایات خود بیفزاید؛ چراکه این رژیم ددمنش مسئولیتی غیر از این نداشت و فلسفه وجودیش نیز غیر از قتل و کشتار بی‌گناهان و مظلومان نبود.

“درد زایمان” خاورمیانه جدید!
وی اضافه کرد: در نتیجه این جنایات وحشیانه، ده‌ها هزار نفر، از جمله تعداد زیادی کودک خردسال و شیرخوار کشته شدند.  با وجود اعتراضات بین المللی نسبت به این جنایت، «کاندولیزا رایس»، وزیر خارجه اسبق آمریکا، جنایات رژیم اشغالگر قدس را درد زایمان خاورمیانه جدید نامید! جنایت علیه فلسطینیان به عملیات نظامیان رژیم صهیونیستی محدود نمی شود. سال‌هاست که شهرک نشینان صهیونیست هم، که به سلاح‌های ارتش این رژیم مسلح هستند، گاه و بی گاه منازل فلسطینیان را مورد حمله قرار می دهند و مردان، زنان و کودکان بی دفاع را به قتل می رسانند.

اسرائیل به‌سرعت بسوی نابودی پیش می‌رود
“زاهاو گیلون” رهبر سابق حزب مرتس اسرائیل اعلام کرده، رویکرد عربده کشی که ارتش و ساختارهای امنیتی و نظامی اسرائیل در پیش گرفته اند چیزی جز اقدامات مافیایی نیست امری که این رژیم را در مسیر قهقرا قرار داده است. البته تنها این مقام صهیونیستی نیست که به نابودی و فروپاشی اسرائیل اعتراف کرده است. بسیاری از رسانه ها و مقامات صهیونیستی نیز به صورت مستقیم به نابودی و فروپاشی این رژیم اعتراف کرده اند.

“یعقوب شارِت” پسر” موشه شارت” اولین وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: رژیم اسرائیل با گناه متولد شد و آینده آن تاریک است.

شارت که پیش‌تر در سازمان جاسوسی «شاباک» (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) خدمت می‌کرده، در گفت‌وگو با روزنامه «هاآرتص» گفت، ضدِ صهیونیست‌ شده و «یهودی‌ها» را به ترک فلسطین اشغالی تشویق می‌کند.

وی ضمن تأکید بر اینکه «اسرائیل مشکل موجودیتی دارد» افزود: زمانی که صهیونیسم از یهودیان برای مهاجرت به فلسطین اشغالی به منظور ایجاد وطنی واحد برای ملت یهود دعوت کرد، نزاع آغاز شد.

شارت در انتقاد از صهیونیسم گفت، این دعوت بدان معناست که به مکانی بروید که افرادی کاملاً متفاوت با دین متفاوت، آنجا هستند… کجای دنیا دیده‌اید که اکثریت تسلیم حمله خارجی شوند؟ “تبدیل اکثریت عرب به اقلیت و اقلیت یهود به اکثریت اقدامی غیراخلاقی است”.

فروپاشی فوق‌العاده نزدیک است
یوفال دیسکین رئیس سابق دستگاه امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) با انتشار مقاله‌ای در روزنامه «یدیعوت آحارونوت» از احتمال فروپاشی این رژیم در آینده نزدیک خبر داد. دیسکین از علل و عوامل داخلی پرده برداشت که ممکن است باعث زوال و نیستی رژیم صهیونیستی شوند.

رئیس سابق «شاباک» در مقاله خود که با عنوان «با این سبک برای ما کابینه ای باقی نخواهد ماند» پیش بینی کرد که «اسرائیل تا نسل آینده باقی نخواهد ماند.» وی علل و عوامل آن را توضیح داد و نسبت به از بین رفتن رژیم اشغالگر قدس به خاطر علل و عوامل تاثیرگذار داخلی ابراز نگرانی کرد. دیسکین توضیح داد که بخش عمده فشار اقتصادی و نظامی در اسرائیل فقط بر دوش ۳۰ درصد صهیونیست ها سنگینی می کند و با چنین رویکردی اسرائیل در آینده از مشکلات داخلی در امان نخواهد ماند و همه گیری «ویروس کرونا» نقاط ضعف داخلی این رژیم را برملا کرد. این مقام امنیتی سابق صهیونیست از انسجام اجتماعی و انعطاف اقتصادی و قدرت نظامی و امنیتی این رژیم سوال کرد که نشان می دهد موجودیت صهیونیست ها برای نسل آینده تضمین شده است یا خیر. وی ادامه داد که خطر فراروی اسرائیل پرونده هسته ای ایران و یا «حزب الله لبنان» و یا به اصطلاح خودش «اسلام رادیکال» نیست، بلکه در واقع این رویکردهای داخلی و مشکلات ساختاری است که خطر واقعی فراروی رژیم صهیونیستی را تشکیل می دهند.

“آری شاویت” تحلیلگر پایگاه اطلاع رسانی ماکورریشیون در جریان جنگ ۱۱ روزه اخیر در یادداشتی نوشته: «حملات موشکی گروه های مقاومت تنها دغدغه و نگرانی اسرائیلی ها نیست بلکه تصاویر رسیده از عکا، بات یام، اللد، ام الفحم، طبریا، الخضیره و… همگی وحشت را به جان اسرائیلی ها انداخته است.» این تحلیلگر معتقد است هر کسی که تاکنون متوجه نشده باید بفهمد که اسرائیل اکنون در مقابل یک خطر وجودی و حیاتی قرار گرفته است، زیرا در حالی که حماس به ما حمله می کند، مشکلات داخلی نیز گریبان ما را گرفته و با بحرانی داخلی هم دست و پنجه نرم می کنیم. او می افزاید: “امروز گرچه، حماس، حزب الله و ایران برای ما خطرساز هستند، اما چند دستگی و بحران های داخلی ما را به شکلی حقیقی تهدید به فروپاشی می کند. امروز مشکلات داخلی آینده اسرائیل را در هاله ای از ابهام فرو برده است در حالی که سایه جنگ داخلی هر لحظه بیشتر می شود و اگر کاری نکنیم به سادگی و شفافیت باید گفت که اسرائیل فرو خواهد پاشید.”

“رانی دانیل” تحلیلگر نظامی و افراطی صهیونیست، نیز که از افراد نزدیک به فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی است گفته: «من مطمئن نیستم که فرزندانم در اینجا، آینده ای داشته باشند و گمان نمی کنم که آنها در اینجا بمانند». «بنی موریس» مورخ اسرائیلی نیز نوشته: «طی چند سال آینده اعراب و مسلمانان پیروز خواهند شد و یهودیان در این سرزمین به اقلیت تبدیل، طرد یا کشته می شوند و خوش شانس کسی است که به آمریکا و اروپا فرار کند». همچنین، روزنامه هاآرتص طی تحلیلی نوشته که «بن گوریون» اسرائیل را تاسیس و نتانیاهو آن را نابود کرد.

عصای موسی برای نابودی صهیونیست‌ها
دهها و صدها گروه مبارز علیه صهیونیست‌ها، که معتقدند سیما و قلب مجروح بشریت با وجود صهیونیست‌ها هیچ‌گاه التیام نخواهد یافت و صلح و آرامش با وجود این رژیم شیطانی قابل تصور نیست، اخیرآً گروه جدیدی را در کنار خود یافتند که در فضای سایبری، یعنی همان فضایی را که صهیونیست‌ها خود را سلطان و حاکم علی‌الاطلاق آن می‌دانستند، وارد یک مبارزه تمام عیار علیه این رژیم خون‌آشان شده است.

گروه هکری موسوم به «عصای موسی» (Moses Staff) اقدام به حمله سایبری به سه شرکت بزرگ مهندسی در رژیم صهیونیستی کرد و به اطلاعات و پایگاه‌های داده آن‌ها دست یافت. به نوشته روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، گروه هکری مذکور اعلام کرده است که شرکت‌های مهندسی «ایهود لوتایان»، «دیوید» و «ایچ. جی. ام» را در حمله سایبری اخیر خود، هک کرده است.

اطلاعاتی که از این شرکت‌ها به دست این گروه هکری افتاده است، شامل پروژه‌ها، نقشه‌ها، قراردادها، نامه‌ها و تصاویر کنفرانس ویدئویی است. عصای موسی همچنین اعلام کرده است که اطلاعات فاش شده شامل همه چیزهایی نیست که آن ها به دست آورده‌اند و به تدریج بقیه اطلاعات به دست آمده را منتشر خواهد کرد.

برخلاف گروه هکری «سایه سیاه» که آن نیز شرکت‌های رژیم صهیونیستی را هدف حمله قرار داده  ، عصای موسی درخواستی برای پرداخت پول نکرده است. دو روز پیش جروزالم پست در خبری اعلام کرده بود که یک گروه هکری به نام «سایه سیاه» اعلام کرده سرورهای شرکت اینترنتی “سایبرسرو” (Cyberserve) رژیم صهیونیستی را هک و بلافاصله آن‌ها را خاموش و تهدید به درز اطلاعات کرده است.

سایه سیاه به تازگی در پی دریافت نکردن پول درخواستی اش، اقدام به انتشار بخشی از اطلاعاتی کرده که به دست آورده است. پیشتر نیز عصای موسی یک تصویر شخصی از «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را منتشر کرد که زیر آن در پیامی تهدیدآمیز نوشته شده بود: ما از تمامی تصمیمات تو با خبر هستیم و سرانجام جایی را هدف قرار می‌دهیم که انتظارش را نداری، همان طور که پیشتر شرکت‌های خصوصی اسرائیل هدف حمله سایبری قرار گرفت و اطلاعات صدها کاربر آن منتشر شد.

طبق این گزارش، این فایل‌ها همراه با پیامی انتشار یافت که در آن نوشته شده بود: تا زمانی که جنایت‌های شما فاش شود به مبارزه ادامه می‌دهیم و از جایی که نمی‌دانید اقدامات شما را تحت پیگرد قرار می‌دهیم. در پایان این پیام گفته شده بود که این تازه آغاز راه است. گفتنی است چندی پیش نیز سایت‌های بزرگ ترین بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفته بود.

وسرانجام، امید جهان‌گستر می‌شود
آنچه که از صدها قرینه استنباط می‌شود، نزدیک‌شدن به زمان نابودی ر ژیم مجعول اسرائیل است. همانگونه که رهبر معظم انقلاب در شهریور ۹۴ وعده نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده را داده اند. برای تحقق این وعده کمتر از ۱۹ سال دیگر زمان لازم است. تحرکات مذبوحانه این رژیم کودک‌کش نشان می‌دهد که به احتمال زیاد طومار منحوس عمر این رژیم ددمنش زودتر از موعدی را که رهبر معظم انقلاب فرمودند، فرا خواهد رسید و جهان نور امید را با تابش خورشید امامت دوازدهمین شمس سپهر ولایت و امامت مشاهده خواهد کرد.

«مالیخولیایی» بر جان صهیونیست‌ها/ عصای موسی در دستان آزادگان جهان برای ریشه‌کنی صهیونیست‌ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =