کد خبر : 286441
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
-

نویدکیا: ذوب‌آهن به‌راحتی امتیاز نمی‌دهد

نویدکیا: ذوب‌آهن به‌راحتی امتیاز نمی‌دهد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره بازی فردای تمیش مقابل تیم همشهری یعنی ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن به راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهد و باید مقابل این تیم بیش از حد تلاش کنیم.

به گزارش عصرقائم، محرم نویدکیا در نشست پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: داربی اصفهان همیشه جذاب و پرگل بوده است و سال قبل به خاطر این‌که هفته ما قبل از آخر با هم بازی داشتیم، شرایط سخت‌تر بود اما امسال دو تیم با تمرکز بیشتری مقابل هم بازی می‌کنند. ذوب‌آهن بسیار تیم خوبی است و هماهنگی خوبی دارد و در دو بازیشان نکایش خیلی خوبی ارائه دادند. بازی خیلی سختی خواهیم داشت و باید بیش از حد تلاش کنیم و باید به ذوب‌آهن هم احترام گذاشت.

او درباره طلسم طولانی‌مدت شکست نخوردن سپاهان در داربی اصفهان گفت: آمارها برای من مهم نیست اما به آمار و آنالیز فوتبالی اهمیت می‌دهم. ما باید کار خودمان را انجام دهیم و مسیر رو به جلو داشته باشیم. مقابل ذوب‌آهن باید سعی می‌کنیم کاری انجام دهیم که نیازمان است. ذوب‌آهن به راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهد و باید تلاش کنیم تا در این بازی موفق عمل کنیم.

سرمربی سپاهان درباره موفقیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی‌های ابتدایی سپاهان گفت: او سال گذشته هم فوق العاده بود اما فوتبالیست‌ها باید بدانند که با دو بازی کیفیت خودشان را نمی‌تواند نشان دهند و اکر می‌خواهند به تیم ملی دعوت شوند باید در طول فصل کیفیت خودشان را حفظ کنند. دانبال اسماعیلی فر بازیکن باکیفیتی است و مطمئنم در آینده هم همین کار را انجام خواهد داد.

او درباره وقفه‌های لیگ برتر بیان کرد: وقفه‌ها تیم‌ها را از شرایط مسابقه خارج می‌کند اما همه تیم‌ها این شرایط را دارند. دغدغه‌ام همیشه برنامه مسابقات بوده چون باید با برنامه بازی‌ها خودمان را هماهنگ کنیم. به جز این مساله مشکل دیگری با این وقفه‌ها ندارم و درست است از لحاظ بدنی برخی تیم‌ها به مشکل می‌خورند اما این برای همه است.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در قالب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، فردا (جمعه) از ساعت ۱۸:۰۰ برگزار خواهد شد.

نویدکیا: ذوب‌آهن به‌راحتی امتیاز نمی‌دهد/باید بیش از حد تلاش کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − نه =