کد خبر : 285934
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
-

دفن روزانه بیش از ۲۰۰۰ تُن زباله در آرادکوه

دفن روزانه بیش از ۲۰۰۰ تُن زباله در آرادکوه

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از دفن بیش از ۲۰۰۰ تن زباله به صورت روزانه در آرادکوه خبر داد.

به گزارش عصرقائم، جلال بهرامی در جریان جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه بین ۲۵۰۰ تا ۲۶۰۰ تُن زباله در سایت آرادکوه دفن می شود، گفت باید بتوانیم با برنامه‌ریزی میزان دفن زباله‌ها را کاهش دهیم و حداقل ۱۰ درصد از زباله‌ها را دفن کنیم.

وی با اشاره به بحث جداسازی زباله‌های حجیم گفت: این کار بسیار خوبی است که انجام شده و باید ادامه پیدا کند.

معاون امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی و استفاده از این پتانسیل گفت: متاسفانه جایگاه بخش خصوصی در شهرداری مشخص نیست و باید به این مسئله توجه ویژه‌ای شود.

در ادامه این جلسه پس از ارائه گزارش توسط معاون خدمات شهری شهرداری تهران، اعضای شورای شهر تهران نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند.

میثم مظفر عضو شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت طرح جامع آب شرب گفت: باید به این موضوع توجه شود. همچنین باید به بحث فرهنگ موقوفات در ارتباط با بوستان‌ها و فضای سبز نیز اهمیت ویژه‌ای داده شود.

احمد صادقی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به بحث جمع‌آوری زباله و رفت و روب گفت: در حال حاضر اولویت شهرداری باید این موضوع باشد و این در حالی است که متاسفانه وضعیت رفت و روب در شهر تهران مناسب نیست و این موضوع مورد گلایه و نارضایتی شهروندان است.

وی گفت: در حال حاضر همه جای شهر تهران کثیف است و این مسئله به بالا شهر و پایین شهر ارتباطی ندارد و مخازن‌های زباله نیز یک شرایط نامناسب و زشتی دارد و انتظار است که شهردار تهران نسبت به این موضوعات اهمیت خاصی قائل شود.

دفن روزانه بیش از ۲۰۰۰ تُن زباله در آرادکوه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =