کد خبر : 285947
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

بـررسـی ابـعاد بـحران گـاز در اروپـا»

بـررسـی ابـعاد بـحران گـاز در اروپـا»

مرکز مطالعات اقتصادی و سیاسی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری انجمن علوم سیستم های ایران و انجمن علمی اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، وبینار تخصصی «بررسی ابعاد بحران گاز در اروپا» را برگزار می کند.

به گزارش عصرقائم، طی ماه های اخیر، به دلایل متعدد اقتصادی، فنی، سیاسی و آب وهوایی قیمت گاز در قاره اروپا به شدت افزایش یافته و به مقادیر بی سابقه ای رسیده و رشد کاملا بی سابقه ای را تجربه کرده است. این افزایش قیمت به سایر بازارهای جانشین همچون برق و ذغال سنگ نیز تسری پیدا کرده و رشد قیمت نفت نیز آغاز شده است که در این وبینار به بررسی ابعاد این موضوع خواهیم پرداخته می شود.

نشست بررسی ابعاد بحران گاز در اروپا، با سخنرانی دکتر فاضل مریدی فریمان ـ استادیار اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، روز یکشنبه نهم آبان ماه، ساعت ۱۵ الی ۱۶، به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://www.sbu.ac.ir/web/webinar مراجعه کرده و پس از ورود، روی “لوگوی دانشگاه شهید بهشتی” کلیک کرده و سپس نام و نام خانوادگی خود را  وارد و “اتصال به نشست” را کلیک کنند و جهت کسب اطاعات بیشتر با شماره ۰۲۱-۲۹۹۰۲۲۷۸ در ارتباط باشند.

بـررسـی ابـعاد بـحران گـاز در اروپـا»

بـررسـی ابـعاد بـحران گـاز در اروپـا»
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + ده =