کد خبر : 285907
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
-

جانشین انتظامی استان مازندران:

باند سارقان مازندران منهدم شد

باند سارقان مازندران منهدم شد

جانشین انتظامی استان مازندران، گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان قائم‌شهری مبنی بر سرقت طلا از منزل آنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش عصرقائم، سید موسی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان قائم‌شهری مبنی بر سرقت طلا از منزل آنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قائم‌شهر پس از حضور در صحنه‌های سرقت و با جمع آوری ادله و آثار وقوع جرم و با اقدامات اطلاعاتی، عامل و رابط سارقان را در قائم‌شهر شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران بااشاره به بازجویی‌های تخصصی و اعتراف به همدستانش در یکی از استان های جنوبی، تصریح کرد: مأموران با اقدامات عملیاتی و هماهنگی با مقام قضائی، توانستند پنج متهم دیگر را در مخفیگاهشان دستگیر که در بازجویی‌های انجام شده و با مشاهده مدارک و مستندات لب به اعتراف گشودند.

این مسوول خاطرنشان کرد: سارقان در بازجویی‌های خود به ۱۸ فقره سرقت طلاجات از منازل در شهرستان قائم شهر اعتراف کردند وگفت: ارزش ریالی طلاجات مسروقه ۹۰ میلیارد ریال بوده است.

حسینی با اشاره به سرقت‌های مهم این باند، بیان کرد: از سرقت‌های مهم این باند، دو کیلو و۷۰۰ گرم شمش طلا و یک کیلو ۳۰۰ گرم طلا از دو منزل بوده است.

وی با اشاره به اینکه، سارقان طلاجات مسروقه را در استان‌های همجوار به فروش رساندند از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و تجهیز اماکن به دوربین‌های مداربسته و عدم نگهداری اموال با ارزش در داخل منزل در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 17 =