کد خبر : 285974
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
-

بارش پراکنده در ارتفاعات تهران

بارش پراکنده در ارتفاعات تهران

بر اساس پیش‌بینی‌های اداره هواشناسی استان تهران طی سه روز آینده افزایش ابر و وزش باد در استان تهران پیش‌بینی می‌شود و امروز (۹ آبان ماه) در ارتفاعات بارش پراکنده مورد انتظار است.

به گزارش عصرقائم، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی خواهد بود.

همچنین از بعدازظهر چهارشنبه (۱۲ آبان ماه) با شمالی شدن جریانات و نفوذ سامانه بارشی، گاهی وزش باد شدید و به‌تدریج از چهارشنبه شب (۱۲آبان ماه) و طی روز پنجشنبه (۱۳ آبان ماه) در سطح استان بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و باران و مه پیش‌بینی می‌شود که با کاهش محسوس دما همراه است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه – امین‌آباد با ثبت دمای ۶ درجه سانتیگراد کمترین دمای استان تهران را در ۲۴ ساعت گذشته را داشته است.

آسمان تهران نیز فردا (۱۰ آبان ماه) نیمه ابری به همراه غبار محلی و گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۳ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا ( ۱۱ آبان ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی همراه با غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

بارش پراکنده در ارتفاعات تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + چهارده =