کد خبر : 285971
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
-

احتمال حضور گنج زاده و اباذری در رقابت های انفرادی و تیمی قهرمانی جهان

احتمال حضور گنج زاده و اباذری در رقابت های انفرادی و تیمی قهرمانی جهان

این روزها بحث مجوز حرفه‌ای سازی استقلال و پرسپولیس جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا، به یکی از چالش‌های این دو باشگاه تبدیل شده است.

مشکل آبی‌ها در اخذ مجوز حرفه‌ای سازی، شفاف نبودن برخی گزارش‌های حسابرسی باشگاه در ارائه مستندات و مدارک بوده و این اتفاق باعث شده بود که درخواست استقلالی‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌سازی رد شود اما در ادامه مشخص شد که مدارک باشگاه استقلال جهت اخذ مجوز حرفه‌ای کامل و بارگذاری شده است و مشکلی از طرف باشگاه وجود ندارد.

در ادامه باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای اعلام کرد مجوز حرفه‌سازی باشگاه استقلال پس از کش و قوس‌های فراوان صادر شده است. در این بیانیه آمده است: «خوشبختانه با حمایت دکتر حمید سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان و آقای عزیزی خادم و جناب آقای بهاروند، مجوز حرفه‌ای استقلال جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا توسط کمیته استیناف صادر شد.»

در این بین گفته شده است فهرستی از طلبکاران ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد و با توجه با پایان مهلت در نظر گرفته شده (پایان امشب) از سوی AFC، در صورتی که مصالحه صورت نگیرد یا بدهی پرداخت نشود، علاوه بر پتانسیل حذف تیم‌های مربوطه، این احتمال نیز وجود دارد که فدراسیون فوتبال ایران نیز با جریمه مواجه شود اما مدیران باشگاه استقلال مدعی هستند که این باشگاه بدهی‌ در مرحله اجرایی که باشگاه ملزم به پرداخت آن باشد را ندارد.

به گزارش عصرقائم، پس از نیمه تمام ماندن رقابت انتخابی وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت های جهانی امارات که با حضور سجاد گنج زاده قهرمان المپیک توکیو و صالح اباذری برگزار شد، کادر فنی تیم ملی کار دشواری را برای تصمیم گیری در خصوص نماینده سنگین وزن ایران در رقابت های جهانی پیش رو دارد.

با توجه به انتقادها نسبت به داوری در رقابت های انتخابی تیم ملی و از سوی دیگر افتخارآفرینی های سجاد گنج زاده تنها طلایی کاراته ایران در المپیک توکیو، احتمال حضور همزمان وی و صالح اباذری در رقابت های جهانی کاراته وجود دارد تا به این شکل کادر فنی تیم ملی از تمام پتانسیل کاراته ایران در رویداد مهم قهرمانی جهان استفاده کند.

بر این اساس احتمالا گنج زاده در رقابت های انفرادی قهرمانی جهان به عنوان نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم ایران به روی تاتامی می رود و صالح اباذری نیز در رقابت های تیمی برای ایران مبارزه می کند.

همچنین با توجه به اینکه رقابت های قهرمانی آسیا نیز پس از رقابت های قهرمانی جهان در پیش است، صالح اباذری نماینده ایران در این رقابت ها خواهد بود.

با وجود غیبت بهمن عسگری در تیم ملی، کادر فنی تیم ملی سعی دارد به این شکل از تمام پتانسیل موجود کاراته ایران برای کسب بهترین نتیجه استفاده کند.

قرار است کادر فنی تیم ملی تا فردا(دوشنبه) تصمیم نهایی خود را در این‌باره اعلام کند.

احتمال حضور گنج زاده و اباذری در رقابت های انفرادی و تیمی قهرمانی جهان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =