کد خبر : 286020
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
-

اتلتیکوی سیمئونه ترک عادت کرد!

اتلتیکوی سیمئونه ترک عادت کرد!

اتلتیکو مادرید با سه گل از سد رئال بتیس عبور کرد.

به گزارش عصرقائم، اتلتیکو مادرید و رئال بتیس امشب (شنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسید. با این نتیجه اتلتیکو مادرید با ۲۲ امتیاز به رده چهارم صعود کرد و جای بتیس را در این رتبه گرفت. رئال بتیس هم با ۲۱ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در این دیدار شاگردان دیگو سیمئونه نمایش بسیار خوبی داشتند و برخلاف بازی‌های این فصل‌شان موقعیت‌های فراوانی روی دروازه حریف ایجاد کردند. یانیک کاراسکو در دقیقه ۲۶ با حرکت انفرادی و زیبایی که از جناح چپ داشت، مدافع روبه‌رویش را با سر توپ از پیش‌رو برداشت و از زاویه بسته توپ را به طاق دروازه کلودیو براوو کوباند.

بازی در ادامه با برتری مطلق اتلتیکو مادرید ادامه پیدا کرد و آن‌ها در ابتدای نیمه دوم از روی ضربه سر به گل دوم رسیدند اما این گل توسط داور آفساید و مردود اعلام شد. با این حال طولی نکشید که پتزلا، مدافع بتیس در دقیقه ۶۳ دروازه خودشان را به زیبایی باز کرد تا بازی ۲ بر صفر شود. البته پتزلا دقایقی پس از گل به خودی‌اش، دروازه بتیس را نجات داد.

در حالی که بازی کمی به تعادل کشیده شده بود، فلیکس در دقیقه ۸۰ روی پاس کاراسکو پشت مدافعان بتیس صاحب توپ شد و دروازه بتیس را مقابل چشمان براوو باز کرد. البته داور در ابتدا این گل را آفساید اعلام کرد اما VAR گل را قبول کرد.

اتلتیکوی سیمئونه ترک عادت کرد!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =