کد خبر : 285850
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
-

کاپیتان آبی‌ها باز پنالتی خراب کرد!

کاپیتان آبی‌ها باز پنالتی خراب کرد!

ارسلان مطهری پس از مدت‌ها ناکامی در امر گلزنی موفق شد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر پایش به گلزنی باز شود.

به گزارش عصرقائم، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

ارسلان مطهری در دقیقه ۵۴ موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. مطهری پس از مدت‌ها ناکامی در امر گلزنی، دوباره پایش به گلزنی باز شد و خوشحالی همیشگی‌اش را با هم‌تیمی‌هایش به اشتراک بگذارد.

وریا غفوری در دقیقه ۶۸ با حضور در محوطه جریمه تراکتور برای استقلالی‌ها یک پنالتی گرفت و خودش پشت توپ برای زدن ضربه پنالتی ایستاد اما این بازیکن مثل بازی با هوادار نتوانست پنالتی خود را به گل تبدیل کند.

در دقیقه ۷۳ بازی، سیاوش یزدانی به علت مصدومیت، با حضور کادر پزشکی از زمین بازی خارج شد اما پس از دقایقی توانست دوباره به میدان بیاید. یزدانی پس از دقایقی نتوانست به بازی ادامه دهد و در دقیقه ۷۷ با عارف آغاسی تعویض شد.

آبی‌پوشان پایتخت در دقایق پایانی نیمه اول سعی داشتند بازی را مدیریت کنند و از گل زده خود دفاع کنند و در این بین فرهاد مجیدی با نکات و فریادهای خود در جریان بازی سعی داشت بازیکنان تیمش را هدایت کند.

با سوت داور به نشانه پایان بازی، شور و حال خاصی جمع آبی‌پوشان را فرا گرفت و بازیکنان استقلال با خوشحالی زمین مسابقه را ترک کردند.

کاپیتان آبی‌ها باز پنالتی خراب کرد!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − هشت =