کد خبر : 285729
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
-

دفاع تمام قد حزب‌الله لبنان از مواضع وزیر اطلاع رسانی این کشور

دفاع تمام قد حزب‌الله لبنان از مواضع وزیر اطلاع رسانی این کشور

حزب الله لبنان ضمن استقبال از مواضع وزیر اطلاع رسانی این کشور درقبال مردم مظلوم یمن، از مواضع وی حمایت کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از العهد، پیشتر جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی یمن در مصاحبه‌ای در برنامه «پارلمان ملت» شبکه تلویزیونی الجزیره حمله ائتلاف سعودی به یمن را محکوم و تاکید کرد که این جنگ بیهوده باید متوقف شود. این موضوع واکنش اعضای شورای همکاری خلیج فارس از جمله ریاض را به همراه داشت.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از مواضع قرداحی تقدیر و دفاع کرد.

بیانیه حزب الله به شرح زیر می‌باشد:” حزب الله از موضع شجاعانه و شرافتمندانه جناب آقای جورج قرداحی وزیر اطلاعات در موضع رسانه‌ای، اخلاقی و میهن پرستانه ایشان در دفاع از مردم مظلوم یمن و توصیف این دشمنی که منجر به خونریزی و کشتار صدها هزار نفر و محاصره کل مردم در خطر گرسنگی و بیماری شده، به عنوان تجاوز قدردانی می‌کند.

حزب‌الله همچنین کمپین ناعادلانه عربستان، امارات و شورای همکاری خلیج فارس علیه قرداحی را محکوم می‌کند و آن را حمله به حاکمیت لبنان و آزادی شهروندان آن در بیان نظرات و مواضع خود بدون ترس و تهدید و باج گیری غیرقابل قبول می‌داند که کرامت هر لبنانی را به چالش می کشد.

ما قاطعانه هرگونه درخواست برای برکناری وزیر یا وادار کردن وی به استعفا را رد می‌کنیم و این درخواست‌ها را حمله‌ای آشکار به لبنان، عزت و حاکمیت آن می‌دانیم. حزب‌الله به ویژه مواضع برخی از سیاستمداران باج گیر و ضعیف النفس لبنانی و همچنین برخی از رسانه‌های لبنانی را که در این کمپین پولی شرکت داشتند، محکوم می‌کند.”

دفاع تمام قد حزب‌الله لبنان از مواضع وزیر اطلاع رسانی این کشور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + پنج =