کد خبر : 285721
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
-

اینسینیه: راه قهرمانی خیلی طولانی است

اینسینیه: راه قهرمانی خیلی طولانی است

کاپیتان تیم فوتبال ناپولی تاکید کرد راه قهرمانی بسیار طولانی است و این تیم روی کار خود متمرکز است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فوتبال ایتالیا، ناپولی توانست با برتری ۳ بر صفر برابر بولونیا به صدر جدول رده بندی لیگ ایتالیا راه یابد و ۳ امتیاز حساس را به دست بیاورد.

لورنزو اینسینیه کاپیتان ناپولی پس از کسب سه امتیاز پنجشنبه شب با اسکای اسپورت ایتالیا صحبت کرد و مدعی شد که با وجود اینکه اخیراً «چند پنالتی» را از دست داده است، هرگز از اینکه در مواقع ضروری به میدان برود و پنالتی بزند نترسیده است.

اینسینیه به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من چند مورد پنالتی را از دست دادم، اما همیشه آماده بوده ام که گلزنی کنم. من هرگز مشکلی نداشتم. امروز آرام بودم. تنها چیزی که مهم بود پاسخ دادن به برد میلان بود.

اسپالتی و مدیر ورزشی کریستیانو جونتولی تاکید کردند که ناپولی به سایر تیم های جدول نگاه نمی کند و فقط روی عملکرد خود تمرکز کرده است.

اما اینسینیه تاکید کرد که پیروزی ۳ بر صفر مقابل شاگردان سینیشا میهایلوویچ “یک پاسخ عالی” بود، حتی اگر او بداند هنوز ۲۸ بازی تا پایان این فصل سری آ باقی مانده است.

اینسینیه گفت: این یک واکنش عالی است، راه قهرمانی هنوز طولانی است.ما می دانیم که قوی هستیم. آنهایی که به زمین می روند، آنهایی که از روی نیمکت وارد می شوند این را می دانند.

اینسینیه: راه قهرمانی خیلی طولانی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 14 =