کد خبر : 285778
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
-

الزام سناتورها به واکسینه شدن برای حضور در جلسات سنای کانادا

الزام سناتورها به واکسینه شدن برای حضور در جلسات سنای کانادا

اگر سناتورها بخواهند به صورت حضوری در جلسات سنا در پارلمان جدید شرکت کنند، باید به طور کامل علیه کرونا واکسینه شوند یا در صورت داشتن معافیت پزشکی، آزمایش سریع تشخیص کرونا انجام دهند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از CTVNEWS، این توافق روز پنجشنبه پس از مشورت جورج فیوری، رئیس مجلس سنا با رهبران و تسهیلگران همه احزاب و گروه های شناخته شده در سنا، اعلام شد.

از ۲۲ نوامبر، اولین روز مجلس چهل و چهارم، همه سناتورها باید به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شوند.

فیوری در بیانیه‌ای گفت: «کسانی که معافیت پزشکی دارند، می‌توانند مدرکی مبنی بر منفی بودن نتیجه آزمایش آنتی‌ژن سریع کرونا ارائه کنند. همانطور که از آغاز همه‌گیری تاکنون وجود داشته است، سلامت، ایمنی و رفاه همه پرسنل پارلمان برای مجلس سنا از اهمیت بالایی برخوردار است.»

این سیاست بازتابی از تصمیم هیئت اقتصاد داخلی در اوایل این ماه بود که تصمیم گرفت تا دستور واکسن را اجرا کند که به موجب آن هر کسی که وارد هر ساختمانی در مجلس عوام می‌شود، باید از ۲۲ نوامبر به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شود.

این سیاست‌ها به دنبال اعلام دولت فدرال در ۶ اکتبر است که کارمندان عمومی فدرال «اصلی» باید تأیید کنند که به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شده‌اند، در غیر این صورت با مرخصی بدون حقوق مواجه خواهند شد.

در حالی که مجلس عوام و سنا بخشی از آن دستور نبودند، از آن‌ها در میان کارفرمایان فدرال خواسته شد تا سیاست واکسن دولت را در رویکردهای خود منعکس کنند.

ارین اوتول رهبر حزب محافظه کار کانادا، با این نحوه تصمیم گیری مخالفت کرده و روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که در حالی که اعضای حزب او به این حکم احترام می گذارند و از آن تبعیت می کنند، در اولین فرصت حزب او این سیاست را به چالش می کشد. او همچنان از گفتن اینکه چه تعداد از نمایندگان مجلس عضو این حزب به طور کامل علیه کرونا واکسینه شده اند خودداری می‌کند.

الزام سناتورها به واکسینه شدن برای حضور در جلسات سنای کانادا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + هشت =