کد خبر : 285428
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
-

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل منصوب شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل منصوب شد

وزیر بهداشت طی حکمی دکتر سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد.

به گزارش عصرقائم، وزیر بهداشت طی حکمی دکتر سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد.

وی دارنده مدال جهانی صلح و فداکاری «فلورانس نایتینگل» ژنو ۲۰۲۱ به‌دلیل درمان مجروحان جنگ و بیماران، آموزش پرستاران در کشورهای آفریقایی، خاورمیانه و آسیای میانه (متولد ۱۳۴۵ در قائمشهر) پزشک ایرانی بدون مرز، متخصص پوست، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و از مجروحان شیمیایی حملات عراق به ایران است.

وی عضو «شورای عالی کمیسیون پزشکی جانبازان کشور» و «سرپرست مراکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در قاره آفریقا» بوده‌ است.

فعالیت‌های وی در شهر بم به مدت بیش از یکسال پس از زلزله و همچنین کشورهای عراق، افغانستان و آفریقایی کنیا، غنا، تانزانیا، زیمبابوه، گینه، سومالی و بروندی موجب دریافت نشان ملی ایثار از رئیس‌جمهور ایران در سال ۱۳۸۹ برای وی شد.

وی همچنین از سایر کشورهای آفریقایی به دلیل مبارزه با بیماری ایدز و بهبودی سلامتی مردم نیز عناوین پر افتخاری را به عنوان پزشک بدون مرز ایرانی از رئیس‌جمهور بروندی، نخست‌وزیر و وزیر بهداشت کنیا، رئیس هلال احمر و وزیر بهداشت غنا و … کسب کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل منصوب شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − یازده =