کد خبر : 285335
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
-

مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم

مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم

هافبک باتجربه نساجی مازندران ابراز امیدواری می‌کند این تیم بتواند در ادامه مسیر نیز موفقیت بزرگی به نام خود کند.

به گزارش عصرقائم، بعد از برتری در جدال اول مقابل فجرسپاسی اکنون نساجی امیدوار است برخلاف فصل گذشته بتوانند مسیر موفقی را طی کرده و هواداران را راضی نگه دارند.

ایوب کلانتری در این مورد به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بازی اول را با برد شروع کردیم ولی نباید به این برد تکیه کرد و باید بدانیم راه سختی در پیش داریم. انشاالله همان طور که با برد شروع کردیم بتوانیم با برد تمام کنیم و در ادامه خوب باشیم.

وی در مورد تاثیری که روی گل و سه امتیاز تیمش داشت ادامه داد: یک ضربه ایستگاهی بود که آقا مسعود به من گفت بزن که فقط در چارچوب باشد و کریم هم از این فرصت استفاده و تبدیل به گلش کرد و اولین گل لیگ به نام نساجی ثبت شد و امیدوارم بهترین ها تا پایان لیگ به نام ما سند بخورد.

هافبک نساجی در خصوص اینکه چرا دو تیم موقعیت های خیلی کمی داشتند گفت: اولین بازی لیگ بود و تیم ها داشتند همدیگر را محک می زدند. تیم ها به دنبال این بودند از تک موقعیت ها استفاده کنند و کیفیت زمین روی بازی خیلی تاثیرگذار بود و جوری بود که نمی‌شد یک فوتبال قابل قبول بازی کرد.

بازیکن با تجربه نساجی در مورد پیش بینی اش از این تیم در لیگ جدید گفت: برای اینکه سال خوبی داشته باشیم باید بیشتر کار و تلاش کنیم و در کنار بچه های قدیمی و جدید بتوانیم مسیر را به خوبی طی کنیم.

کلانتری در پایان در مورد دیدار هفته دوم با پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم و این پیروزی را فراموش می کنیم. از امروز خودمان را برای هفته بعد آماده می کنیم. درست است که پرسپولیس تیم بزرگی است ولی ما هم حریف دست و پا بسته ای نیستیم.

مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم/ باید روند بردها تداوم داشته باشد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =